[RC] Andromeda <-> Fantasy

Witam !!!

Czy mógłby mnie ktoś oświecić, jaka jest różnica między tymi szybowcami Andromeda

ę, że mają różny profil - ale co z tego wynika ??? Potrzebuję szybowca do rekreacyjnego polatania w termice na polu za domem :)

Reply to
Piotr Konopka

A słuchajcie - bo chciałem zastosować do napędu to co mam, czyli silnik albo 600-Race, albo zwykła 500-tka (jak zwykle budżet...), do tego pakiet albo właśnie 7xSC albo coś lżejszego (może KAN 1100???).

Mam kiepskie warunki do lądaowania i V-ka wydawała mi się mniej podatna na uszkodzenia.

Reply to
Piotr Konopka

Zdejmowane są końcówki skrzydeł z lotkami. Centropłat jest mocowany do kadłuba na śruby - ma ok 1m w Fantasy/Andromedzie.

Reply to
Piotr Konopka

Od 14 do 21 sierpnia.

Jarek JK

Reply to
JK

Ale ta 500/600 to z przekładnią myślałem...

Reply to
Piotr Konopka

No tak sobie liczę w Motocalcu i wychodzi mi, że np. moja

600Race, 7,2V(Graupner) z przekładnią 3,8:1 i śmigłem
Reply to
Piotr Konopka

No tak sobie liczę w Motocalcu i wychodzi mi, że np. moja

600Race, 7,2V(Graupner) z przekładnią 3,8:1, pakiet 7x1900SC i śmigłem 12x8 byłaby wystarczająca. Masa Fantasy wyszłaby ok 1200g, prąd w granicach 12 - 20A, czas pracy napędu 6 - 9 minut. Oczywiście toto nie pójdzie pionowo do góry, ale spokojnie wyholować sie da.
Reply to
Piotr Konopka

... Nie sledzilem watku, wiec nie wiem na jakiej podstawie wyliczyles mase. Jesli przyjales mase pustego modelu ze strony ArtHobby - 521g to uwazaj: w moim zestawie kadlub, skrzydla i stateczniki po wyjeciu z pudelka wazyly 600g (do tego dochodza jesczcze rozne mocowania (serwa, silnik), bowdeny itd.) Pozdrawiam, Radek

Reply to
Radek Pilski

No tak właśnie zrobiłem i dodałem do tego serwa, regulator, odbiornik, silnik z przekładnią, pakiet.

Reply to
Piotr Konopka

Mój Fantazy ze skrzydłami od Velvi-2m+ POWER 600/24+ SC1800-7celek waży 1500g!.

Pozdrawiam, DarekRc

Reply to
DAREKRC