[RC]Nowy model i akumulatorek

Witam! Sprawilem sobie modelik Pico-Stick-F(taki czerwony samolocik kadlubowy GWSa). Teraz poszukuje do niego odpowiedniego zasilania. Napedzany bedzie bezposrednio 280tka wiec prady raczej nie duze, tak wiec mysle o NiMH/LiIon/LiPol. Pakiet zlozony z 7-8 ogniw(NiMH) lub 2(Lionki), maksymalna waga pakietu to

100g(oczywiscie wolal bym jak najmniej). Pojemnosc dla NiMH to minimum 250mAh, a dla Lionek... to nie wiem =) Kadlub zostal nieco zmodyfikowany wiec wejdzie wiecej niz to co w instrukcji(Sanyo 8x500 sie spokojnie miesci(2 rzedy po 4 ogniwa)). Najwazniejszym kryterium jest cena.

No wlasnie co byscie polecili? Moze jakies baterie z komorek?

Prosze o pomoc.

Pozdrawiam,

Reply to
Doman

Witam. A gdzie mozna takowy model kupic ? Znudzil mi sie juz moj stick "patyczakowaty" ;)

Pozdrawiam ConaQnda

Reply to
ConaQnda

Ja kupilem swoj w ArtHobby za 95zl, bo w wersji SC(czyli bez napedu i podwozia, nie barwiony). Ale juz chyba nie maja. Ale w RIKU powinni miec(niestety lub stety pelna wersje(choc pewnie tez nie barwiona)):

(uwaga na zlamane linki)

Obecnie zlozony i nie pomalowany bez pakietu wazy 220g. Raczej nie bede go malowal bo jego maksymalna waga to 260.

Reply to
Doman

Jeśli chodzi o NiMH to polecam Sanyo Twicell z Allegro po 5 zł za sztukę. Jedno ogniwo waży 14 gram - czyli pakiet 7-celowy będzie ważył 98 gram przy pojemnosci 750mAh. Z tego co pamietam to na 280-ce z przekładnią 1:4,1 i śmigłem 3 łopatowym FSK 236x230 można było kilkanaście minut polatać.

Pozdrawiam Paweł

Reply to
Timochenko

Potwierdzam. Z tym, ze ja latam na dwułopatowym FSK - różnica w ciągu nieduża, a szansa na złamanie dużo niższa.

Reply to
PiotrP