Czy ktoś jest w stanie mi pomóc??

Poszukuję kwarcy na 40Mhz AM. Kanał jest nie istotny. Czy ktoś wie gdzie mogę
takie kwarce dostać?? Bardzo prosiłbym o kontakt, sprawa BARDZO PILNA!!!
Reply to
TUWARA

Użytkownik "TUWARA" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:cm0798$mq4$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
Reply to
Tomasz Nawacki
fakty przeczą teoriom - mam te kwarce - nie chodzą z Graupnerem C4X (am), chodzą jak złoto z Sanwą m8 (fm)
PMK
Reply to
PeKlesyk
Użytkownik PeKlesyk napisał:
widocznie inny sposob uzyskiwania czestotliwosci nosnej i inna czestotliwosc kwarcu wymagana
Reply to
AlexY
Witam Wszyskich
Kwarce do nadajnika AM mają częstotliwość nadawania nadajnika, a kwarce do FM połowę częstotliwości pracy nadajnika. Tak więc wymiennie kwarce AM-FM działać nie będą (i tu praktyka zgadza się z teorią) ;-)
Pozdrawiam Jarek
Reply to
invalid unparseable
No i w koncu sensowna odpowiedz bo juz sie zalamalem wczesniejszymi opdowiedziami :)
Użytkownik "Jarosław Hajduk" snipped-for-privacy@astercity.net napisał w wiadomości news:cm0qts$kl1$ snipped-for-privacy@mamut.aster.pl...
Reply to
Grzesiek
To że FM nie działają na AM to ja wiem. Czy ktoś ma może do sprzedania komplet kwarcy na 40Mhz AM?? Pozdrawiam
Reply to
Tuwara
A może ktoś wie czy jak skorzystam z kwarcy do DASH SABER 40 Mhz AM-SANWY, do nadajnika Graupnera C-4x i odbiornika futaby to czy będzie to wszystko razem działało??
Reply to
tuwariszon.WYTNIJ
Witam. Szkoda ze producenci( RC) nie piszą na kwarcu jego częstotliwości wtedy nie byłoby problemu z doborem kwarcu.. Generator w nadajniku może pracować na 1 lub 2 harmonicznej i wcale nie jest to zależne czy to AM czy FM . To kwestia zaprojektowania obwodow w.cz.. Producenci tak nas uszczęśliwiają aby nie można było zastosować innych tanich kwarcy. Problem jest z GRAUPNERM o ile pamiętam jego odbiorniki mają inną częstotliwość pośrednią i dlatego inne kwarce nie pasują.( z kompletu na dany kanał) Tak na marginesie to komplet kwarcy nie powinien kosztować więcej niż 10zł i to z wielkimi narzutami. Pozdrawiam
Bodzioch A.
Użytkownik Jarosław Hajduk napisał:
mozna puscic kwarc na 2-giej harmonicznej
Reply to
AlexY