[RC] Gdzie w Warszawie JETI REX 5?

Witam,
Po przesuniêciu pod³ogi w BF-ce GWS-a, dla zwiêkszenia komory bateryjnej,
wysz³o mi, ¿e w za³ozonym przez producenta miejscu zmie¶ci mi sie juz tylko
bardzo "niski" odbiornik. Zdecydowa³em siê na JETI REX 5. Poniewa¿ chcia³bym
go kupic "od rêki" poszukujê miejsca, gdzie dostanê go w Warszawie.
Znalaz³em go jedynie w ofercie firm z innych miast, a do poczty jestem
chwilowo zra¿ony poniewa¿ czekam ju¿ ponad tydzieñ na przesy³kê z
regulatorem, któr± wys³ano priorytetem w czwartek. Ju¿ straci³em nadziejê,
¿e ta przesy³ka ma szansê doj¶æ.
Sorry za rozpisanie siê zamiast krótkiego pytania, ale musia³em sie wy¿aliæ
:(
Pozdrawiam,
Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Zobacz na Bitwy Warszawskiej, mieli ostatnio na 40 Mhz U¿ytkownik "Robert 'Heyoan' Gadomski" <robspam1@SKASUJTO!reebok.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:bvbpfn$2lbi$ snipped-for-privacy@mamut.aster.pl...
Reply to
SO
Jak ostatnio tam by³em to jako¶ nie rzuci³ mi siê w oczy i w dodatku potrzebujê na 35MHz :( Niemniej dziêki za info. Jutro tam zadzwoniê. Przy okazji jeszzce jedno pytanie. Poniewa¿ u¿ywam nadajnika Eclipse z kwarcem Hiteca, to jaki kwarc lepiej wsadziæ do Rexa: Jeti czy Hiteca? Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Ponieważ chciałbym
Czesc
jak nie znajdziesz a sprawa jst pilna to moge pozyczyc Ci moj (nowka), bo projekt do ktorego go potrzebowalem odlozylem na chwile
Pozdrawiam
Alex
Reply to
rcflight
Bardzo dziêkujê Alex. Na Ciebie zawsze mozna liczyæ, ale to nie jest pilne. Jak napisa³em, preferujê zakup "od rêki", bo chwilowo obrazi³em siê na pocztê. Potrzebujê regulator + kwarc kan. 64, ale spokojnie moze byæ nawet za dwa tygodnie, bo model jest jeszcze w bardzo wczesnym stadium :) Jesli jutro nie uda mi siê ustaliæ ¼ród³a w Warszawie to bêdê musia³ siê prze³amaæ i zamówiê np. w Modelmaking, bo widzê ¿e maj± w ofercie. Pozdrawiam serdecznie, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Ok, myslalem ze masz juz gotowy model i chcesz go koniecznie oblatac w weekend
Pozdrawiam
Alex>
Reply to
rcflight
Niestety w ten weekend nawet nie bêdê mia³ czasu siê nim zaj±æ. Za to od przysz³ego ruszam z kopyta z pracami :) Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Z ta poczta to cos musialo pojsc nie tak. Mi zawsze priorytety przychodzily na drugi, maks trzeci dzien. A Modelmaking pod tym wzgledem jest rewelacyjny. Przy zakupie wlasnie odbiornika Rex 5+ w ciagu tygodnia 3 razy wysylalismy odbiorniki wlasnie priorytetem. - w poniedzialek oni mi rexa - we wtorek odebralem ale okazalo sie ze nie sprecyzowalem ze na 40MHz - wiec odeslalem od razu - w srode jest u nich - w piatek nowiutki Rexik na 40MHz lezal na biurku.
Do tej pory jestem pelen uznania do tej niewiele drozszej acz IMHO rewelacyjnej uslugi jakim jest priorytet :D No i oczywiscie dla Modelmakingu :D
Reply to
PJ
Witam! To co napisze zawsze wywoluje kontrowersje i krytyke, ale od dawna stosowalem zasade ze jesli pojedyncza przemiana to jest obojetne jakiej firmy jest kwarc w odbiorniku (w nadajniku poza paroma wyjatkami to jednak zalecam zasade jaka firma nadajnika taki kwarc). Pisze to poniewaz utwierdzilem sie w moim przekonaniu po przeczytaniu wyczerpujacego artykulu w jednej z czeskich gazet. A jesli chodzi o producenta kwarcow to goraco polecam kwarce z Hradec Kralowe, napewno nie sa gorsze od firmowych (w recenzjach pisze ze czesto lepsze od orginalnych) a cena to 150 koron czeskich (teraz kurs korony to okolo 14,5) wydaje mi sie ze bardzo przyjazna.
Proba obalenia tej teori mile widziana, choc jestem przekonany co do slusznosci tych zalozen.
Reply to
sx_mav
No i tu muszê siê dopisaæ wszystkimi swoimi koñczynami :))) Dla kwarcy z pojedyncz± przemian± wa¿ne nie jest to, kto jest producentem, ani gdzie siedz±, tylko czy spe³niaj± za³o¿enie co do warto¶ci po¶redniej i tyle. Dalsze dywagacje czy w tym odbiorniku to a w tamtym to, wydaj± siê dla mnie bezsensowne. A je¿eli z kolei odbiornik nie potrafi sobie poradziæ ze standardow± po¶redni± to nie jest to bynajmniej wina kwarcy. Produkcj± kwarcy zajmuje siê bardzo ma³o firm na ¶wiecie. Kwarce powiedzmy czeskie czy niemieckie itd to jedna i ta sama firma. Mog± siê niestety ró¿niæ grup± selekcyjn±, a tego niestety ju¿ siê nie sprawdzi bez przyrz±dów. W zwi±zku z tym polecam stosowanie kwarcy parowanych.
PozdRowSkaZOo
Reply to
skazoo o2
Tak w³a¶nie zalecano w archiwum ale wola³em siê upewniæ czy kwarce dwóch firm siê nie pogryz± :) Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Hmm, to co napisali¶ci obala poprzedni pomys³. Poniewa¿ nie jestem elektronikiem i sam nie mam zdania poczekam ile osób bêdzie za wsadzeniem JETI, a ile za HITEC, w przypadku mojej konfiguracji, i pójdê za rad± wiêkszo¶ci ;) Na razie 2:1 dla opcji: zachowaæ zgodno¶æ kwarcy :) Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Dokladnie.... z tym ze jest jeden taki problem z parowanymi kwarcami...wyobrazcie sobie ze sa zawody masz ze 3 modele (logiczne ze latasz na tej samej czestotliwosci we wszystkich modelach), nadajnik jest w depozycie daja ci go tylko na start, wiec po pierwsze nie zdarzysz wymienic kwarcu, bo nerwy itp. Po ddrugie jesliby zobaczyli ze zmieniasz kwarce to jeszcze sie przyczepia ze cos kombinujesz. Teraz mozna wywnioskowac ze stosowanie kwarcow parowanych jest czesto malo mozliwe, a do tego tam gdzie byloby to najbardziej wskazane wrecz niewykonalne
Wracajac jeszcze do kwarcow z Hradca to zawsze mialem do nich szczescie bo nigdy jeszcze nie spadlem przez zaklocenia, mimo ze stosowane sa w odbiornikach micro bez zadnych "udogodnien przeciw zakloceniowych", czego niestety nie moze powiedziec duza czesc kolegow w tym przypadku z zawodow. Zeby nie bylo nieporozumien to przewaznie ja latam najdalej, wiec to jeszcze dziala niby na moja niekozysc.
Reply to
sx_mav
Niestety z ca³± pewno¶ci± posiali przesy³kê. Kupowa³em na Allegro i w poprzedni czwartek dosta³em maila ze skanem kwitu wysy³ki, który nie wzbudza podejrzeñ, oraz informacj±, ¿e dojdzie nastêpnego dnia do 18:00. Sam wysy³a³em co¶ komu¶ w poniedzie³ek o 19:00 i dosz³o nastêpnego dnia. Teraz jestem w kropce, bo nie wiem czy uznaæ, ¿e paczka nigdy nie dojdzie i kupiæ nastêpny, nowy regulator, czy jeszcze czekaæ na wynik reklamacji wysy³aj±cego :( Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Tak w ramach informacji to dopiero niedawno zaczeli sprzedawac kwarce "Jeti" przedtem jak pisalo w instrukcji wkladalo sie tam kwarce z Hiteca i chyba jeszcze pare innych tam bylo wymienionych
Reply to
sx_mav
To ju¿ bêdzie 3:1 dla w³o¿enia zgodnych kwarcy :)
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
U¿ytkownik "Robert 'Heyoan' Gadomski" <robspam1@SKASUJTO!reebok.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:24570-1075449325@81.210.81.131...
Ja mam MC3010 i latam na Rexie z kwarcem Jeti. Wszystko gra :-D
Reply to
PJ
Ciekawostka. Warszawa niby du¿e miasto, a nigdzie nie mozna dostaæ Rexa. Wydawa³o mi siê, ¿e to popularny odbiornik. Na Conrada siê skoñczy³y, w CSM maj± tylko na 40MHz, co wiêcej obdzwoni³em wszystkie znane mi firmy warszawskie i nigdzie nie maj± kwarcu odbiorczego Hiteca na 64 kanal. Pewnie maj± w ArtHobby ale tam sprzedaj± tylko w kompletach nadajnik-odbiornik. W koñcu za rad± jednego z grupowiczów zamówi³em w Krakowie u Pieñkowskiego. Pan Leszek zapewni³ mnie, ¿e kwarc JETI dzia³a bezproblemowo w parze z kwarcem nadawczym Hiteca, tote¿ zamówi³em komplet odbiornik-kwarc. Pozdrawiam i dziêkujê za liczne wskazówki, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Witam, potwierdzam, sam mam Flasha5x i Rexa5, działa z kw.odbiorczym JETI oczywiście na tym samym kanale ;)), u mnie 76. A całość, tzn. odbiornik REX5 i kwarc JETI zakupiłem latem w Model Making i przez te ponad pół roku ten zestaw nie sprawił mi problemu. Nawet dzisiaj latałem rano w okolicach Mostu Grota (zdążyłem przed snieżycą), i wszystko ok.
Pozdrawiam. Marek
Reply to
mores3