[RC] Gdzie w Warszawie JETI REX 5?

Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Ponieważ chciałbym

Czesc

jak nie znajdziesz a sprawa jst pilna to moge pozyczyc Ci moj (nowka), bo projekt do ktorego go potrzebowalem odlozylem na chwile

Pozdrawiam

Alex

Reply to
rcflight
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Ok, myslalem ze masz juz gotowy model i chcesz go koniecznie oblatac w weekend

Pozdrawiam

Alex>

Reply to
rcflight
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Witam! To co napisze zawsze wywoluje kontrowersje i krytyke, ale od dawna stosowalem zasade ze jesli pojedyncza przemiana to jest obojetne jakiej firmy jest kwarc w odbiorniku (w nadajniku poza paroma wyjatkami to jednak zalecam zasade jaka firma nadajnika taki kwarc). Pisze to poniewaz utwierdzilem sie w moim przekonaniu po przeczytaniu wyczerpujacego artykulu w jednej z czeskich gazet. A jesli chodzi o producenta kwarcow to goraco polecam kwarce z Hradec Kralowe, napewno nie sa gorsze od firmowych (w recenzjach pisze ze czesto lepsze od orginalnych) a cena to 150 koron czeskich (teraz kurs korony to okolo 14,5) wydaje mi sie ze bardzo przyjazna.

Proba obalenia tej teori mile widziana, choc jestem przekonany co do slusznosci tych zalozen.

Reply to
sx_mav
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Dokladnie.... z tym ze jest jeden taki problem z parowanymi kwarcami...wyobrazcie sobie ze sa zawody masz ze 3 modele (logiczne ze latasz na tej samej czestotliwosci we wszystkich modelach), nadajnik jest w depozycie daja ci go tylko na start, wiec po pierwsze nie zdarzysz wymienic kwarcu, bo nerwy itp. Po ddrugie jesliby zobaczyli ze zmieniasz kwarce to jeszcze sie przyczepia ze cos kombinujesz. Teraz mozna wywnioskowac ze stosowanie kwarcow parowanych jest czesto malo mozliwe, a do tego tam gdzie byloby to najbardziej wskazane wrecz niewykonalne

Wracajac jeszcze do kwarcow z Hradca to zawsze mialem do nich szczescie bo nigdy jeszcze nie spadlem przez zaklocenia, mimo ze stosowane sa w odbiornikach micro bez zadnych "udogodnien przeciw zakloceniowych", czego niestety nie moze powiedziec duza czesc kolegow w tym przypadku z zawodow. Zeby nie bylo nieporozumien to przewaznie ja latam najdalej, wiec to jeszcze dziala niby na moja niekozysc.

Reply to
sx_mav
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Tak w ramach informacji to dopiero niedawno zaczeli sprzedawac kwarce "Jeti" przedtem jak pisalo w instrukcji wkladalo sie tam kwarce z Hiteca i chyba jeszcze pare innych tam bylo wymienionych

Reply to
sx_mav
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Witam, potwierdzam, sam mam Flasha5x i Rexa5, działa z kw.odbiorczym JETI oczywiście na tym samym kanale ;)), u mnie 76. A całość, tzn. odbiornik REX5 i kwarc JETI zakupiłem latem w Model Making i przez te ponad pół roku ten zestaw nie sprawił mi problemu. Nawet dzisiaj latałem rano w okolicach Mostu Grota (zdążyłem przed snieżycą), i wszystko ok.

Pozdrawiam. Marek

Reply to
mores3