Długość anteny Jeti Rex 5 + (35MHz)

Witam. Wygooglałem a archiwum listy pojedynczą wypowiedź, że długość anteny tego odbiornika wynosi 47 cm. Poproszę o potwierdzenie (lub podanie innej wartości). Pozdrawiam Grzegorz

Reply to
Grzegorz

W artykule snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl> Grzegorz napisał(a):

Nie mierzyłem dokładnie, ale zgodzę się, że jest to "półfalówka".

KAcper

Reply to
Kacper Perschke

W moim jest dokladnie 51cm

Pozdrawiam Olek

Reply to
Aleksander Drabarek

A w instrukcji od Jeti Rex 5Plus (35MHz) napisali: "The length of receiver antenna is 50cm" (Długość anteny odbiornika wynosi 50cm) Pozdrawiam, Robert

Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski