Długość anteny w odbiorniku Feather - sukces

Witam Pytałem niedawno o długość anteny w odbiorniku Feather 35MHz. Stara antena była poszarpana. Zrobiłem antene ze skrętki UTP (jedna żyła) długości 106cm (dzięki Tomek za info). Zabudowałem odbiornik w depronowym modeliku (Extra) i zasięg znacznie lepszy niż poprzednio :-o Ostatnio jak latałem tą Extrą zdarzały się zaniki sygnału przy wycelowanej antenie w model a teraz się tak nie dzieje. Latam oczywiście bardzo blisko (100-150m) bo rozpiętość modelika to ok 76cm i z dalsza słabo widać a jest on niezwykle 'dziki'.

Pozdrawiam

Reply to
Piotr Piechota