W odbiorniku coś "lata"

Cześć!
mam odbiorniczek Multiplex'a Mini DS-IPD i dzisiaj przekładając go do
drugiego modelu zauważyłem, że coś w nim grzechocze. Otworzyłem obudowę i
nic luźno nie lata. Wydaje się tak jak by coś w jednym z elementów. Fotki
odbiornika i zaznaczony element poniżej:\

DZIĘKI!
Pozdrawiam serdecznie,
Tomek
Reply to
Vex
Ja myśle ,że to raczej impuls synchronizujący nie zatrybił i się tłucze po procesorze.Warto obsłuchać dektoskopem .
Reply to
Roh
.
A wiesz! Tak teraz to widzę ! Masz rację to fala bije o brzeg obudowy .
Reply to
Roh
Witam
Użytkownik "Piotrek_P" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:ekpaid$sjn$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...