[RC] pytanie o serwa do sporego FF

Witam,
Mam ff o rozpiêto¶ci 2m -
którym go napêdze, to Saito FA91S (15ccm, 4t - cudowny, ¶pie z nim
od wczoraj:-). Do tego chcia³bym jakie¶ porz±dne (szybkie, mocne?) serwa na
lotki, wysoko¶æ (x2) i kierunek.
Tradycyjnie kupuje hiteki. Zastanawiam siê czy HS 525MG
dadz± radê. A mo¿e Koledz polec± mi co¶ innego w
rozs±dnej cenie (tj. ~150pln, a mo¿e trzeba daæ jednak wiêcej?)??
pozdrawiam,
qrdl
Reply to
qrdl
Cześć Tomku,
Model jest spory ale lekki. Moim zdaniem w zupełności wystarczą HS635. Są minimalnie wolniejsze od 525 ale mocniejsze. Ja je stosuję na lotkach, kierunku i wysokości w benzynowym Piperku, trochę większym i sporo cięższym. Radzą sobie znakomicie. Są przy tym tańsze. W Nastkiu kupiłem ostatnio kolejne po 107 zł.
Pozdrawiam Marek
Marek Jankowski
Witaj Marku :-)
Dziêkujê za informacjê i radê. Mam nadziejê, ¿e zobaczê Twojego piperka przy jakiej¶ okazji :-)
pozdrawiam, Tomek
Reply to
qrdl