Długośc anteny w REX

Może ktoś z kolegów podać długość anteny w odbiorniku REX 5 Plus ?

Reply to
Roh

Może.

50,5cm (mierzone od "obudowy").

k.

Reply to
kubas

Wielkie dzięki. Czyli nie miałem racji sądząc,ze coś nie tak. Są kłopoty we współpracy z JR 3810 na kwarcach JR/Jeti-oryginalny tu i tu. Troche to jest niepokojące. Jeszcze raz dzięku !

Użytkownik "kubas" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:f2lbv7$e7v$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Reply to
Roh

Rex rzeczywiscie ma tak krotka antene (polfalowa ) Dzis nadal Kuba mial ten sam problem. Zasieg przy pelnym wysunieciu anteny nie przekraczal 30m.

Reply to
Rapier

Zaraz !!!! Co to znaczy przy pełnym wysunięciu anteny ???? Czyżby antena w nadajniku była wysuwana raz tak raz siak ??

Reply to
Roh

Nie..Nic podobnego... Napisalem przy pelnym wysunieciu anteny aby bylo jasne jak wygladaly testy. Niektorzy sprawdzajac na ziemi uznaja ze ze zlozona antena zasieg powinien wynosic 30m. Dlatego napisalem ze proby byly dokonywane przy normalnym uzytkowaniu czyli z normalnie wysunieta antena a i tak serwa trzepotac zaczynaly juz na granico ok25 - 30m

Reply to
Rapier

Na 100% wiem co jest .Na 400% jest to moja wina ! Końcówka mocy jest OK jak pojawi sie kuba w 10 sek będzie działało Moja wina !

Użytkownik "Rapier" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:f2p13c$7lo$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Reply to
Roh