Model anteny

Witam,
zawsze chciałem mieć model satelity, ale niestety to, co oferuja "gotowce" (platik, karton) niestety obejmuje jedynie standardowych kilka obiektów
(promy, rakiety, itp). Mnie natomiast ineteresuje satelita Terra. Brak gotowego modelu czy planów, skazuje mnie na samodzielną prace, więc zaczynam się wdrażac w warsztat modelarski (mam jedynie doświadczenie w klejeniu różnorakich modeli kartonowych, ale to było w podstawówce, kilkanascie lat temu).
Problem, który muszę teraz rozwiązać to antena paraboliczna satelity. Widac ją na tym zdjeciu (
http://www.lockheedmartin.com/data/assets/4054.jpg ) oraz na tej animacji (http://visibleearth.nasa.gov/view_rec.php?id2 ). Antena jest paraboliczna, ale w mojej skali (1:20) da się ją przybizyć jako czaszę kuli o promieniu 65 mm. Pytanie: jak cos takiego wykonać? Mam na myśli jednolity fragment, a nie sklejanie anteny z kilku stoskowych fragmentów. Ewentualnie, jak wyionac antenę z wielu kawalków, ale potem nadac jej wygląd wykonanej z jednego (wygląd rzecywisty, naturalny).
Będę wdzięczny zawszelkie podpowiedzi!
Andrzej
wiadomości

Wykonaj model w wosku, zalej inteligentnie gipsem, wosk wypłucz wrzątkiem i wlej jakąś żywicę. Nie zapomnij o izolowaniu...
Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów. Nie każdy Żywiec to piwo...
wiadomości
Witam
[...]

[...]
Nie wiem, czy to dobry pomysł, ale rozważ, proszę zastosowanie denka od pojemnika na piankę montażową. To chyba zbliżony rozmiar? Ewentualnie jakiś inny pojemnik cisnieniowy, np. po lakierze w sparyu. Zaletą takiego rozwiązania jest naturalna, metalowa powierzchnia. Powinno to zapewnić realistyczny wygląd.
Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

Część plastikowej piłki.