[RC] Gdzie w Warszawie kupić żyłke pow.

W informacji uzyskanych z archiwum grupy wynikało że w sklepach budowlanych można kupić "żyłke gospodarczą". Otóż odwiedziłem takie sklepy jak Lerła Merlę, Castoramę, Praktikera i jedyne co mieli do żyłki do kosiarek (kilkumetrowe odcinki za bajońskie ceny) lub żyłke coś a'la

0.4mm (Castorama). O grubszych t.j. powyżej 1mm nikt nie słyszał. W sklepach wędkarskich też nie ma, bo i skąd skoro u nas takich ryb nie widują.

Podpowiedzcie mi proszę gdzie tego szukać. Jeśli na bazarach to będę wdzięczny za informację w której części którego targowiska mam szukać.

Pozdrawiam,

Kuba

Reply to
Jakub Mendys

Dzięki za odzew! A pamiętasz w jakie dni giełda pracuje? Myślisz że mogą mieć żyłke o średnicy powyżej 1mm? Swoją drogą ciekawe na co im coś takiego ;-) Kuba

Reply to
Jakub Mendys

Użytkownik "Jakub Mendys" snipped-for-privacy@tousun.ceti.pl> napisał w wiadomości news:5aRXb.274589$ snipped-for-privacy@news.chello.at...

Hej,

Z tego co wiem, to jest firma która sprzedaje CUŚ TAKIEGO czego szukasz :) (a konkretnie: żyłkę gospodarczą o średnicach od 0,7 mm do 1,6 mm) ...ale niestety hurtowo. Można jednak do nich zadzwonić / przejść się / za-mejlować i spytać o sklep wędkarski, do którego dostarczają swój towar i bez problemu podadzą tobie namiary na detaliczny punkt sprzedaży w Warszawie, gdzie można tą żyłkę dostać. Firma nazywa się ABRAMIS, ul. Improwizacji 11 (Warszawa). Tel: 835 82 57 albo 835 85 16, albo e-mail: snipped-for-privacy@abramis.com.pl

a jak będzie żyłka zbyt droga, to pozostają bazary i searching..... searching...:)

pozdr.

Jayin

Reply to
Joanna

Kuba, Kuba,

jakbys sie odezwal wczoraj to kupilbym Ci w Conradzie taka zylke na hol. Jesj dodatkowa zaleta jest kolor (zielony neon), ktory powoduje, ze znacznie latwiej znalezc ja na praktycznie kazdym podlozu. Chyba z mozesz 2-3 tygodni poczkac....

Pozdrawiam

Alex>

Reply to
rcflight

jak chcesz, to kupię Ci ją u mnie w Olsztynie i wyślę :-)

kosztuje całe chyba ze siedem zeta

Reply to
batched

Dziękuję wszystkim za pomoc. Żyłkę znalazłem w hurtowni wskazanej przez Joanne:

Można ją także nabyć w sklepie internetowym
- kosztuje niezale 7zl.

Pozdrawiam,

Kuba

Jakub Mendys wrote: