gięcie listew

Witam Mam pytanie dotyczące gięcia listewek na gorąco. Przeczytałem opis

po pierwsze, tam jest napisane, że wystarczy parować listewkę 1 minutę. Słyszałem opinie, że znacznie dłużej. Jak to jest? I drugie pytanie. Czy uzyskam dobry efekt, gdy po nagrzaniu listwy nadam jej odpowiedni kształt, a następnie nie skorzystam z zasugerowanej w artykule "głowicy do lutownicy", a jedynie po prostu poczekam, aż listewka wyschnie? Jak bardzo można wygiąć listwy w zależności od ich grubości, rodzaju drewna, itp?

Reply to
MarFi

Odpisz mi prywatnie, bo juz dwukrotnie probowalem pisac na tym forum, ale wasz zasrany serwer tylko polyka moje listy. Na trzecia probe niestety nie mam czasu. Zreszta, ktoz mi zareczy...

Tomasz Aleksinski Glednale,CA USA

Reply to
Tomasz Aleksinski

Z glebin modelarni ...

TA> Odpisz mi prywatnie, bo juz dwukrotnie probowalem pisac na tym forum, ale wasz TA> zasrany serwer tylko polyka moje listy. Na trzecia probe niestety nie mam TA> czasu. Zreszta, ktoz mi zareczy...

TA> Tomasz Aleksinski TA> Glednale,CA TA> USA

Jakos ten list dotarl. Wiec serwer nie moze byc az taki ... no.

Reply to
Marciu11 - Viper