gorąco do elektroniki

Witam!!!
Szukam w zasadzie klejarki z odpowiednim cienkim aplikatorem...
Otóż potrzebuję oblewać jedno złącze na płycie PCB, aby uchronić
je przed wyłamaniem.
Standardowe klejarki, jak np:

niestety mają zbyt grubą końcówkę i ciężko nią operować przy delikatnej
elektronice nie zalewając przy okazji niepotrzebnie wielu innych części.
Tak więc szukam (i nie mogę znaleźć) klejarki, ale z cienkim,
precyzyjnym aplikatorem.
Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie ;-)....
Kris_gor
W dniu 2010-10-28 15:14, Robert Wańkowski pisze:
Dziękuję. Sam znalazłem:
PKP-18E Bosch
a na innej grupie mi podpowiedziano: BOSCH GKP 200 CE
Kris_gor