POSZUKUJĘ DOBREGO STUDENTA Z ELEKTRONIKI

MAM DO NAPISANIA ZALICZENIÓWKĘ NA TEMAT :
Wielopoziomowe kształtowanie napięcia w układach energetycznych , POTRZEBUJĘ
POMOCY - ODWDZIĘCZEM SIĘ !!!
Reply to
ROBERT
O... Nastepny "expert" nam rosnie. A nasz przemysl bedzie rosl wtaz z nim
A.L.
Reply to
A.L.
Możemy być WDZIEMCZNI, że będziemy MNIELI takich YNŻYNIERÓW. Pozdrawiam Rafał
Reply to
RAFalski
nie przesadzajmy nie chcę żeby ktoś to napisał ale chociasz wskazał źródła !!!!!,
Użytkownik "RAFalski" snipped-for-privacy@NOSPAM.megapolis.pl> napisał w wiadomości news:dfj2bu$pgb$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Reply to
ROBERT
ciekawe czy we wszystkich przedmiotach akademickich byłeś taki "ekspert", potrzebuję tylko źródeł materiałó wa nie napisania pracy jak znasz z autopsji, za komuny mieliście mieliście wszystko za darmo a my zapiepszamy aby zarobić na studia i nie mamy czasu siedzieć w bibliotekach !!!
Użytkownik "A.L." snipped-for-privacy@alamakota.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@4ax.com...
Reply to
ROBERT
Dnia Tue, 6 Sep 2005 07:59:04 +0200, ROBERT napisał(a):
To napisz to wprost. Napisz dokładnie z czym masz problem i jak go próbowałeś rozwiązać.
I popracuj trochę nad ortografią i przyciskiem CapsLock ;-)
Reply to
Doc
Czesc!
ROBERT wrote:
Zalosny jestes. Z trudem przyszlo mi powstrzymanie sie przed rzuceniem jakims naprawde soczystym miechem. Myslisz, ze tylko TY jeden musisz pracowac i uczys sie jednoczesnie?! Ja tez jestem z pokolenia, ktore o prace zebiskami walczy. I jakos udalo mi sie pogodzic prace, staz systencki, studia (dzienne) i doksztalcanie - wszystko w jednym czasie. Udalo mi sie zawsze znalezc czas na odwiedzenie kilku bibliotek - a pozniej siedzenie w domu nad materialami do switu. I nie przyszlo mi do glowy, zeby kogos prosic o podsunienie mi pod nos materialow. Albo ktos chce studiowac, albo nie, a studia to przede wszystkim praca samodzielna (!!!). Owszem, wszystko odbylo sie kosztem calkowitego braku czasu na imprezy, wakacje itp. Kwestia priorytetow, ale przynajniej moj dyplom jest cos wart. A Tobie radze po prostu zrezygnowac ze studiow, skoro jedynym, co Cie w nich "pociaga", to ten papier, ktory dostaniesz - taniej Ci wyjdzie kupic go na bazarze, a jego wartosc bedzie w tym przypadku dokladnie taka sama.
Pozdrawiam, robal.
PS. A jak mowie, ze inteligencja to na wojnie wyginela, to sie ludziska burza....
Reply to
Gamon
Użytkownik ROBERT napisał:
Jesteś pewien tego tematu? Co to za pzedmiot?
Reply to
Paweł Hańczur
Paweł Hańczur napisał(a):
Jako Energetyk również się zastanawiam nad znaczeniem przedstawionego tematu.
Ale życie piękne jest bo codziennie nas zaskakuje :)
Pozdrawiam
Przemek
Reply to
Przemek Z
He, he... Fajny tekst.
A.L.
Reply to
A.L.
Użytkownik Przemek Z napisał:
Istnieją wielopoziomowe przekształtniki mocy, kształtujece napięcie. Ale ich w układach energetycznych(?) (energetyki) sie raczej (chyba) nie stosuje. Ośmielam się gdybać, ale w polsce to raczej energoeletronicznych kompensatorów mocy (bo do tego te przekształtniki mogłyby służyć), chyba sie nie stosuje jeszcze. Ponawiam pytanie, co to za przedmiot?
Reply to
Paweł Hańczur
Ale fajnie, nikt nie pomoże bo to nie w charakterze Polaka, każdy ma jakieś uwagi.
Użytkownik "ROBERT" snipped-for-privacy@poczta.fm napisał w wiadomości news:dfi97a$akr$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Reply to
ROBERT
Twoj tekst powinien byc tu:
Poszukaj googlami takiego artykulu "jak zadawac pytania w usenecie"
A.L.
Reply to
A.L.
Paweł Hańczur napisał(a):
Chyba największą konstrukcją energoelektroniczną pracującą w polskiej energetyce zawodowej jest przekształtnik w stacji rozdzielczej, z której wychodzi kabel podmorski do Szwecji(niedaleko Słupska).
Reply to
badworm
Czesc!
ROBERT wrote:
^^^^^^^^^^^^^^ Doprawdy? Hehehehhe.... Popytaj cudzoziemcow, czy tam w ichnich szkolach/uczelniach uczniowie/studenci tak chetnie dziela sie swoja wiedza i praca z innymi? Ech....
Pozdrawiam, robal.
Reply to
Gamon
Hehehehhe.... Popytaj
Sprawa jest poważna. Popatrz tu :
już wystosowne. Pozdrawiam >robala<. W.
Reply to
jak w adresie.
stacja robi wrazenie. tyrystory wisza jak kiscie winogron , sprzeglo do linii 400kV ma wysokosc 2 pietrowego bloq. tylko jest jeden minus. mialem przyjemnosc troche poobserwowac ta stacje na praktykach kilka lat temu i niestety energia plynela tylko w jedna strone (SE => PL) idea byla troche inna ...
pozdr
Reply to
smolen
smolen napisał(a):
Widziałem fotki z tej stacji - spora i ciekawa konstrukcja:
Nie wiem tylko czemu autor tej strony tak się czai z tymi zdjęciami(zostały zdjęte ze strony krótko po zamachach w Londynie) - przecież jak ktoś będzie chciał to i tak zniszczy dany obiekt energetyczny, nawet bez pomocy zdjęć z internetu bo zrobi swoje własne z bezpiecznego miejsca aparatem z teleobiektywem. To tak jak z robieniem zdjęć taboru i budynków kolejowych przez Miłośników Kolei - poza jednym wyjątkiem nie jest to zabronione a SOKi i tak gonią. A przecież żaden terrorysta nie będzie oficjalnie biegał z wielkim aparatem i robił zdjęć na dworcu.
Reply to
badworm