Jakie szkolenia dotyczące urządzeń ciśnieniowych

Witam,

Musze przygotować plan szkoleń na następny rok. Przeglądam net i jakoś nie mogę znaleźć nic wartego uwagi co by dotyczyło projektowania i wykonastwa urządzeń cisnieniowych. Tak kiepsko z tym czy ja tak słabo szukam? Może wy macie znacie jakieś fajne szkolenia na które warto pójść?

No w sumie to zastanawiam się nad EWE w IS Gliwice, ale czy warto skoro nie projektuję samej technologii spawania tylko przekazuję projekty urządzeń i wytyczne spawalnikom?

Pozdrawiam,

Reply to
Doc

Witam Zajrzyj na stronę UDT.