Twinstar -jakie wyposażenie???

Koledzy, prosze o radę, jakie optymalne i niezbyt drogie wyposażenie nabyć do Multiplexowego Twinstarka. Mam na myśli: pakiet jak również regulator i odbiornik, oraz ładowarkę (zaczynam dopiero w elektryce-myślałem o Jeti Char). Mam radio Hitec Eclipse. Dzięki za pomoc PZDR Piotr

Reply to
Traveller

Mój latał na zwykłym regulatorze JES-350, pakiet 7x1900 NiCd (lub 7x2400). Można próbować akumulatorów Li-Poly, ale pakiet 2S to trochę mało a 3S znowóż za dużo... Odbiornik najlepiej 5 kanałów - można się pobawić np. w różnicowe wychylenia lotek.

Trochę informacji o Twinstarze znajdziesz na mojej stronce.

Reply to
Piotr Konopka

Witam

"Piotr Konopka" snipped-for-privacy@wlkp.top.pl> napisał:Pozdrawiam

Nie uważasz Piotrze, że dla Twinstara lepsze są pakiety 8 cel? Ja co prawda terminowałem na trenerku spalinowym, ale w ubiegły sezonie pomagaliśmy młodszemu koledze oswoić się z latjącymi RC i on zaczynał od Twinstara z 7 celami. Nawet on jako początkujący przyznał, że dopiero pakiet 8 cel jaki założył za moją namową, pozwolił mu latać i uczyć się . Na 7 celach ten model ledwo trzymał sie powietrza, wznoszenie tylko jeśli się żarliwie modlił a i tak była to walka o przetrwanie. Pozostałe wyposażenie było fabryczne (silniki i śmigła).

Pozdrawiam Marek Popów Latające RC

Reply to
Marek Popów

Tak - można bez problemu dać pakiet 8 cel. Ale zaręczam, że na 7 celach też lata :) Faktem jest, że latałem na innych śmigłach - spalinowych APC 5.7x3

Reply to
Piotr Konopka

Wczoraj oblatałem kolejnego Twin Stara II:

-zasilanie 8,4 v Sanyo 2400 RC

-śmigła orginalne Gunther Start z ręki bezproblemowy - w powietrzu również bez problemów , pętla, beczka, lot plecowy, lot na połowie mocy bez opadania modelu .

POzdrawiam ! Radek Oleksy

Ol-Pen Model

Użytkownik "Traveller" snipped-for-privacy@hucpa.de napisał w wiadomości news:dqe5co$oe8$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Witam,

A to przykład mojego Twinstara. Niestety wyposażenie nie jest niezbyt drogie, natomiast optymalizowane było w kierunku lotu autonomicznego.

LiPoly 7,4 Ah 11,1V, dwie bezszczotki, dwa regulatory. Lata przy 1/3 gazu. Napęd policzony na 1 godzinę lotu. Model wypchany rozmaitą elektroniką, (nawigacja, wideo, telemetria) - wyszedł ciężki, bo 1800 g, ale lata bosko - czytaj: stabilnie.

Pozdrawiam, Wojtek

Reply to
Wojtek Komorniczak

Użytkownik "Wojtek Komorniczak":

o! Twój post świetnie się wpisuje w dyskusję na forum PWM o "dużym elektryku z udźwigiem". Właśnie tam zaproponowałem Twinstara jako platformę testową. Godzina w powietrzu to IMO świetny wynik. A czy robiłeś eksperyment związany z udźwigiem?? Napisz proszę ze dwa słowa o wyposażeniu? (silniki, śmigła)

Reply to
kojot