ŻELAZKO - jakie ?

prosze o pomoc przy wyborze żelazka modelarskiego - jakie bybrac ( porsze o
podanei modelu firmy ) lub na co zwrocic uwagę przy wyborze - gdzie
szukac -mieszkam w 3miescie - moze jakies sklepy internetowe lub wysylajace
towar za pobraniem
szukam czegos dobrego nie koniecznie taniego
POZDRAWIAM i ZGORY DZIEKUJE ZA ODPOWIEDZI pp
Reply to
PIOTR_P
Witaj
Widziałem żelazko jakiego używa niekwestionowany mistrz Biniu. Otuż było to (nie)zwykłe małe żelazko turystyczne ze składaną rączką i teflonową stopą (częściowo już wytartą). Firmy Philips, a może NN nie pamiętam dokładnie.
Jarek JK
Reply to
JK
Witaj
Ja uzywam zelazka Future Iron jamary. ma ono dokladnie regulowana temperature, co jest bardzo przydatne przy kryciu np, Oracoverem (najpierw przyczepiasz fole BEZ jakiegokolwik napinania, potem podnosisz temperature i odpowiednio napinasz calosc) Oczywiscie mistrzowie potrafia to robic "na oko", ale ja jestm poczatkujacy :-)
Pozdrawiam
Alex
Reply to
rcflight
a gdzie cos takiego kupic i ile kosztuje ?
Użytkownik snipped-for-privacy@gmx.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl... > > > > > szukam czegos dobrego nie koniecznie taniego > > > > > Witaj > > Ja uzywam zelazka Future Iron jamary. ma ono dokladnie regulowana temperature, > co jest bardzo przydatne przy kryciu np, Oracoverem (najpierw przyczepiasz fole > BEZ jakiegokolwik napinania, potem podnosisz temperature i odpowiednio napinasz > calosc) Oczywiscie mistrzowie potrafia to robic "na oko", ale ja jestm > poczatkujacy :-) > > Pozdrawiam > > Alex > > -- > Wysłano z serwisu OnetNiusy:
PIOTR_P
Cześć,
na szczęście Jamara tylko to rozprowadza, a sam produkt jest bodajże hamerykansky ;-) Na szczęście, bo gdyby było Jamary to by miało ich jakość :-(
No cóż, żelazko mam już długo i to jest chyba najlepsze jakie do tej pory widziałem na rynku. Znakomity jest wskaźnik pokazujący czy nastawiona temperatura została już osiągnięta. Jedyny manakament, to bardzo krótki kabel zasilający. Ja wymieniłem na elastyczny 3 metrowy i jest faktycznie perfekt! Mogę również polecić.
Pozdrawiam Piotr
Piotrp_de
> online shop > diverses > Folienbügeleisen Fuzzy Iron Artikel Nr. 085T4050 = 39 Euronów...
Pozdrawiam Piotr
Reply to
Piotrp_de
Z glebin modelarni ...

> online shop > diverses > Folienbügeleisen Fuzzy Iron P> Artikel Nr. 085T4050 = 39 Euronów...
P> Pozdrawiam Piotr
Wczoraj przegladajac produkty w RIKU tez przelacialo mi miedzy oczami. Cena okolo 170zl. Rowniez uywalem tago zelazka do oklejania ZefirkaE. J jestem bardziej niz bardzo zadowolony. Nastawa temperatury diody sygnalizujace nagrzewanie i osiagniecie nastawionej temperatury i przegrzanie. Teflonowa stopa.
Polecam.
MarCiu
Reply to
Marciu11 - Viper
Wlasnie bylem zdziwiony, ze jamara ma w programie cos tak dobrej jakosci :-) Teraz mamy wytlumaczenie
Pozdrawiam
Alex
Reply to
rcflight
Witam,
Hej - moja mama używa takiego na wyjazdach!
Tylko hmmm, chyba ze względu na teflon nie pożyczy mi go do takich prac :(
Pozdrawiam, Szymon
Reply to
Szymon