jakie smiglo...????

witam!
zostal mi ostatnio podarowany silnik samozaplonowy produzkji radzieckiej :)
bardzo chcialbym go uruchomic ale niestety nie mam w ogole pojecia jakie
smiglo mam do niego zamontowac! darczynca-grupowicz zadko sprawdza chyba
poczte ;) wiec moze grupa pomoze :))) silnik ma na sobie oznaczenie MK 12B o
ile sie nie myle,ma 2,5ccm pojemnosci... a tak BTW znajde gdzies intrukcje
jak regulowac i odpalac silniki samozaplonowe???
pozdr
Reply to
mr_qpa
no a tu nie znajdziesz?
tomii
stsarosc nie radosc ;)
Reply to
mr_qpa
hihihi!!! wiem, wiem, tez tak mam czasami, najciemniej pod latarnią ;) a śmigiełka to ruskie robili - tak mi się zdaje - nylonowe "gniotsa niełamiotsa" ale rozmiarów nie wspomnę. Gdyby to o kolejki chodziło to wiadomo ;)
Tomasz (tomiiRC)
Reply to
tomii