jakie smiglo

Witam. Mam problem. Chodzi o dobranie smigla do nastepujacej konfiguracjii: Elektroszybowiec 2,6m silnik - speed 600 7,2V przekladnia planetarna 3,33:1 pakiet - 1900mAh - 10 cell

Bede wdzieczny za sugestie

Reply to
Arek Mania

witam. Na mojej www jest prosty kalkulator doboru napędu. Przy śmigle 10x4,7 i prądzie 20A ciąg 1087 g tylko waga napędu to 760g. link

z Krakowa Moja strona

----- Original Message ----- From: "Arek Mania" snipped-for-privacy@op.pl To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Monday, April 16, 2007 9:14 AM Subject: jakie smiglo

Reply to
A.Bodzioch

Witam Nie wiem czy to "szybki szybowiec" ale np:

Graupner składane 12x6 daje ok (wg. motocalca):

22 A 1.2 kg ciągu; pspeed 16,5 m/s

albo trochę mocniej:

13x7: 26 A 1,3 kg; pspeed 16,9

Pozdrawiam