SZOK!!!

No to teraz patrzcie!

Jeszcze mi szczena nie opadla... Takiej oferty w zyciu w Polscie nie
widzialem. Full szczegoly, multimedia, zdjecia, czesci zamienne, itd, itd!
Marcin
Reply to
goflying
Na ostudzenie dodam, ze ceny raczej malo konkurencyjne... Ale oferta...
Marcin
U¿ytkownik "goflying" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:f000rt$juq$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Reply to
goflying
To tylko z³udzenie. Bardzo szeroki wachlarz grup, ale jak wejdziesz do ka¿dej grupy, to nic ciekawego. Przyjrzyj siê jeszcze raz.
£ukasz
Reply to
LukaszS
...totalny szok kiedy dobrze się przypatrzy niektórym cenom
tutaj:
Pozdrawiam Zdzisław
---------------------------------------------------------------------- Zrob numer kumplom >>
Tramp
Wszedlem.
E-flite Brio 10 kupilem taniej w niemieckim sklepie. Ale teraz mam dostepne wszystkie czesci do niego:
i naprawde w tym momencie cena jest nieistotna, bo mam to od reki, a na pewno cena bedzie nizsza, niz koszt przelewu zagranicznego + koszt przesylki.
Marcin
U¿ytkownik "LukaszS" snipped-for-privacy@poczta.onetWYTNIJ.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:f009q7$ev3$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Reply to
goflying
Fajnie, że podałeś link, ale ceny są jednak nizbyt konkurencyjne... :(
Przykład:
Funtana X 100 od Hangar 9: Scorpio: 1292 PLN Horizon Hobby: 219 USD (obniżka z 319 USD) Nastik: 1129 PLN
27% Extra 260 od Hangar 9: Scorpio: 1864 PLN Nastik: 1390 PLN (obniżka z 1429PLN) Horizon Hobby: 380 USD (obniżka z 540 USD)
Poza tym zauważyłem, że Scorpio ma identyczne logo jak JSB (może to jest ich filia):
Pozdrawiam, Szymon
Reply to
invalid unparseable
Szymon Bartuś snipped-for-privacy@wp.pl napisał(a):
Witam Scorpio jest firmą włoską:
ądząc z podobnego asortymentu to jest ta firma właśnie.
Reply to
Pl_(N)_umber_One
Coz... po pierwszym poscie dodalem gasnice, ze ceny sa takie jakie s±. Ale co do oferty oraz sposobu jej prezentacji (parametry, review(s), filmy, zdjecia, czesci zamienne(!)), a w moim przypadku dostep do oferty firm, ktorych w Polsce nie bylo (np. e-flite) mnie osobiscie strasznie ucieszyla.
Pozdrowka, Marcin
U¿ytkownik "Pl_(N)_umber_One " snipped-for-privacy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:f030ed$r9m$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
Reply to
goflying