Jaki spaliniak do szybowca??

Witam,
poniewa¿ nie wierzê elektrykom, zmuszony jestem do u¿ywania silników
spalinowych do napêdu motoszybowców.
Czy znacie mo¿e jakis przelicznik poj. silnika w stos. do rozpiêto¶ci lub
wagi szybowca?.
Ja do 1,9 m rozp. chcê zastosowaæ Cox 0,8 .
Czy nie bedzie za s³aby aby wyci±gn±æ model na kilkaset m?.
Dziêki za pomoc,
PZDR,
Piotr
Reply to
Starless
| poniewa¿ nie wierzê elektrykom ROTFL :>
Ja tylko tak... ;)
Reply to
Doman
Witam,
Witam. Dawno temu, w latach siedemdziesiątych ubiegłego wieku, w książkach J. Wojciechowskiego i innych autorów był podawany taki przelicznik: 1 cm3 pojemności silnika na 1 kg wagi motoszybowca. Stosowałem go w trzech modelach - sprawdził się. Pozdrawiam, Piotr_O.
Reply to
Piotr_O.