plany szybowców

Nie jest dobrze. Myślałem że zdobycie planu najprostszego szybowca
klasy F1A1/2 to prosta sprawa. Myliłem się. Szukam i nie mogę nic
odnaleźć na internecie. Są plany modeli ale w większości są to
konstrukcje napędzane silnikami elektrycznymi. Ja poszukuję dobrej
konstrujcji którą można wypuszczać z holu. Oczywiście nie planuję
zakupu jaskółki czy kowalika aby się dowiedzieć jak wygląda plan.
Poszukuję natomiast planów szybowców o konstrukcji żeberkowej w pliku
dwg lub pdf. Chciałbym zbudować szybowiec taki jak jaskółka lub
kowalik ale z planów wyplotowanych własnoręcznie na dużym formacie
papieru i najlepiej bez sklejania z kawałków.
Może ktoś posiada plany modelarskie szybowców w postaci
elektronicznej ?
pozdrawiam
jamic
Reply to