[Szukam planu] Lodzi

Witam Poniewaz w okolicy jest mały zbiornik wody, zwykle porosniety zaroslami postanowilem zbudowac model lodzi plaskodennej. Niestety google nie chcialy mi pokazac zadnego planu takiej lodki. Pamietam, ze ktos kiedys podawal link do swojej stronki z taka lodka, ale nie moge odszukac tego watku:( Moze mi ktos pomoc? Z gory dzieki Pozdrawiam

Reply to
TomaszB

Witaj

W Twoim liście datowanym 22 czerwca 2004 (13:33:52) można przeczytać:

T> Witam T> Poniewaz w okolicy jest mały zbiornik wody, zwykle porosniety zaroslami T> postanowilem zbudowac model lodzi plaskodennej. T> Niestety google nie chcialy mi pokazac zadnego planu takiej lodki. T> Pamietam, ze ktos kiedys podawal link do swojej stronki z taka lodka, T> ale nie moge odszukac tego watku:( T> Moze mi ktos pomoc? T> Z gory dzieki T> Pozdrawiam

Może o to Ci chodzi:

Zefirka

Reply to
Teos

Użytkownik Teos napisał:

Tak, dokladnie o to, dzieki serdeczene :) Pozdtawiam TomaszB

Reply to
TomaszB