Mały heli, do latania w pokoju.

Moi mili, jak kiedyś pisałem lubię małe zabawki. Siedząc przy kompie, robie sobie przerwy na odstresowanie :-) W zasadzie wszystko co do tego służyło, dokonało żywota.
W najbliższym czasie, wybieram się na zakupy. Prawdopodobnie łyknę Walkera 4#3 Może polecicie jeszcze coś miniaturowego, min. 4 kanały. Na deser szukam też szybkiego samochodu, z dobrym aku, który zmieszcze w, ewentualnie na dłoni.
Pozdrawiam
P.S. Marzy mi się 7 kanałowiec wielkości popularnych 2 kanałowców :-)
Lama V3 lub V4 ostatnio bardzo popularna. Sam też sobie chwalę.
--
Lukasz
N 50 05' 04"

Tu właśnie problem. Lamy są duże, 2x wieksze od Walkera ;-( Wielkości Lamy to widziałem kiedyś ładnego 6 kanałowca. Znacie coś jeszcze małego? 4 kanały Mniejsze od Lamy, ewentualnie 6-7 kanałow wielkości właśnie Lamy.
Gladiator wrote:

A co te 6-7 kanałów ma robić? Pytam, bo się nie znam.
g.

Full acrobatic, w pokoju 4x4 i jakieś 2,4m w górę :-) Nie uważasz że to by było wyzwanie? Podjął bym się, bo często w domu się nudzę..

Oczywiscie lama v3 do mieszkania najlepsza a i na dworze mozna polatać jak nie ma wiatru jest tania i czesci łatwo dostepne

Dnia Mon, 21 Jul 2008 00:46:28 +0200, Gladiator napisał(a):

Sam jestem na etapie poszukiwań czegoś małego i użytecznego. Właśnie dzisiaj znalazłem na stronie: http://perfecthobby.pl/index1.php?idtowar 61 wersję mini Lamy - albo coś bardzo zbliżonwego do Lamy. Całość waży 55g i sterowane jest 4 kanałami ! Nie mam opinii na jego temat i nie kontaktowałem sie jeszcze ze sklepem, ale pewnie jutro to uczynię i wypytam.
Pozdrawiam, Zbych
Zabrze, 2008-07-23 20:15:18

Mały fajny ale z doswiadczenia wiem że duze heli jest stabulne i tym samym łatwiejsze w pilotarzu a to malenstwo moze byc problem z utrzymaniem tego pod kontrolą.Im wiekszy i cieższy tym łatwiej tym sterować

Czyli jest wyzwanie, a nie nudne majstrowanie paluchami :-)

Za to mniejszy po opanowaniu, ma wiecej miejsca do zabawy :-)

Zapewne identyczny z Lama (http://perfecthobby.pl/index1.php?idtowar 4) Sklep zapewne bedzie wychwalał. Z zasady te modele będą mniej stabilne, od większych braci. Generalnie podoba mi się :-) Czy ktoś z was orientuje się, jak wypadoa stosunek moc, waga, w tym modelu, mini Lama i Walkera 4#3?

trymowania to na 100 % rozwalisz go przy pierwszym locie a tym bardziej w domu.Sterowanie heli to b.skomplikowana sztuka która posiadło niewielu.Aby obnizyć koszty kup sobie lub ściagnij z netu symulator poządny np.AFPD i naucz sie latać Lama na symku zobaczysz że to trudne to nie samolot.Jak opanujesz symulator to lot w realu bedzie znacznie łatwiejszy.Do nauki i wyrobienia sobie podstawowych zasad to tylko Lama .Jak przywalisz o ziemie innym duzym modelem to straty i koszty sa duze tutaj czesci sa tanie.

Z tą bardzo skomplikowaną sprawą, przy 4 kanałach to nie przesadzaj. Dla przyzwoitości na symulatorach, oblatywałem różne modele. Nie będę się chwalił że bez kolizji, do tego praktycznie w locie płaskim. Tak czy inaczej, nie o to pytałem. Pytałem o moc, bo w sklepach widzę najwyżej model silnika. To mi niewiele mówi, a zrywny, mały modelik, w pokoju 4x4 może dać sporo frajdy i jakieś wyzwanie. Duża Lama, to żadne wyzwanie, a w małym pomieszczeniu, nie ma zabawy.
Gladiator pisze:

Owszem jest to skomplikowane. Jeśli do tej pory to był tylko symulator, to nie ma o czym gadać, jeśli chodzi o praktykę.
--
Tomasz Jurgielewicz

Gladiator to dobry jestes co ty tu robisz to nie ten dział