Mały heli, do latania w pokoju.

Moi mili, jak kiedyś pisałem lubię małe zabawki.
Siedząc przy kompie, robie sobie przerwy na odstresowanie :-)
W zasadzie wszystko co do tego służyło, dokonało żywota.
W najbliższym czasie, wybieram się na zakupy.
Prawdopodobnie łyknę Walkera 4#3
Może polecicie jeszcze coś miniaturowego, min. 4 kanały.
Na deser szukam też szybkiego samochodu, z dobrym aku,
który zmieszcze w, ewentualnie na dłoni.
Pozdrawiam
P.S. Marzy mi się 7 kanałowiec wielkości popularnych
2 kanałowców :-)
Reply to
Gladiator
Oczywiscie lama v3 do mieszkania najlepsza a i na dworze mozna polatać jak nie ma wiatru jest tania i czesci łatwo dostepne
Reply to
Marian
Użytkownik "LukaszS" snipped-for-privacy@poczta.onet.WYTNIJpl> napisał w wiadomości news:g61g5v$6bp$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Tu właśnie problem. Lamy są duże, 2x wieksze od Walkera ;-( Wielkości Lamy to widziałem kiedyś ładnego 6 kanałowca. Znacie coś jeszcze małego? 4 kanały Mniejsze od Lamy, ewentualnie 6-7 kanałow wielkości właśnie Lamy.
Gladiator
Dnia Mon, 21 Jul 2008 00:46:28 +0200, Gladiator napisał(a):
Sam jestem na etapie poszukiwań czegoś małego i użytecznego. Właśnie dzisiaj znalazłem na stronie:
ę mini Lamy - albo coś bardzo zbliżonwego do Lamy. Całość waży 55g i sterowane jest 4 kanałami ! Nie mam opinii na jego temat i nie kontaktowałem sie jeszcze ze sklepem, ale pewnie jutro to uczynię i wypytam.
Pozdrawiam, Zbych
Reply to
Zbych
Mały fajny ale z doswiadczenia wiem że duze heli jest stabulne i tym samym łatwiejsze w pilotarzu a to malenstwo moze byc problem z utrzymaniem tego pod kontrolą.Im wiekszy i cieższy tym łatwiej tym sterować
Reply to
Marian
Użytkownik "Marian" snipped-for-privacy@tlen.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Czyli jest wyzwanie, a nie nudne majstrowanie paluchami :-)
Za to mniejszy po opanowaniu, ma wiecej miejsca do zabawy :-)
Gladiator
Użytkownik "Zbych" <zbysio@PIES_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:q1sa0tqonfgq.183o8jt5ij30i$. snipped-for-privacy@40tude.net...
Zapewne identyczny z Lama
Sklep zapewne bedzie wychwalał. Z zasady te modele będą mniej stabilne, od większych braci. Generalnie podoba mi się :-) Czy ktoś z was orientuje się, jak wypadoa stosunek moc, waga, w tym modelu, mini Lama i Walkera 4#3?
Gladiator
trymowania to na 100 % rozwalisz go przy pierwszym locie a tym bardziej w domu.Sterowanie heli to b.skomplikowana sztuka która posiadło niewielu.Aby obnizyć koszty kup sobie lub ściagnij z netu symulator poządny np.AFPD i naucz sie latać Lama na symku zobaczysz że to trudne to nie samolot.Jak opanujesz symulator to lot w realu bedzie znacznie łatwiejszy.Do nauki i wyrobienia sobie podstawowych zasad to tylko Lama .Jak przywalisz o ziemie innym duzym modelem to straty i koszty sa duze tutaj czesci sa tanie.
Reply to
Marian
Użytkownik "Marian" snipped-for-privacy@tlen.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Z tą bardzo skomplikowaną sprawą, przy 4 kanałach to nie przesadzaj. Dla przyzwoitości na symulatorach, oblatywałem różne modele. Nie będę się chwalił że bez kolizji, do tego praktycznie w locie płaskim. Tak czy inaczej, nie o to pytałem. Pytałem o moc, bo w sklepach widzę najwyżej model silnika. To mi niewiele mówi, a zrywny, mały modelik, w pokoju 4x4 może dać sporo frajdy i jakieś wyzwanie. Duża Lama, to żadne wyzwanie, a w małym pomieszczeniu, nie ma zabawy.
Gladiator
Użytkownik "gizmacz" <giz snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:g6s4o5$8a8$ snipped-for-privacy@atlantis.news.neostrada.pl...
Full acrobatic, w pokoju 4x4 i jakieś 2,4m w górę :-) Nie uważasz że to by było wyzwanie? Podjął bym się, bo często w domu się nudzę..
Gladiator
Gladiator pisze:
Owszem jest to skomplikowane. Jeśli do tej pory to był tylko symulator, to nie ma o czym gadać, jeśli chodzi o praktykę.
Reply to
Tom01