Problem.......niewiem jak podlaczyc diody led do modelu...

Witam.Mam prosbe....poniewaz niewiem jak mam podlaczyc diody LED do modelu samochodu....czy mozna je jejakos podlaczyc do bateri??Pozdrawiam i prosze o pomoc.Z góry dzieki

Reply to
Asid
Piotr "Pitlab" Laskowski

Z glebin modelarni ...

A> Witam.Mam prosbe....poniewaz niewiem jak mam podlaczyc diody LED do modelu A> samochodu....czy mozna je jejakos podlaczyc do bateri??Pozdrawiam i prosze o A> pomoc.Z góry dzieki

mozesz podlaczyc ale przez jakis opornik powiedzmy z przedzialu 0.5-1k Ohm. Na pewno nie spalisz. Zeby dioda swiecila musi byc zachowana biegunowosc. Jak nie zaswieci zamien plus z minusem. MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper