jak zmyć butapren ...

mam taki problem gdyż kiedyś (powiedzmy 6 lat temu) kupilem łodz jak jeszcze
zabawke. Jest to łodz rc i mam takie problem gdyz bude jast zdejmowana ale
czeci łodz i taki rancik i niestety tak nadbudówka tuz nad sterem keierunku sa
skkleejone i iemam jak zrobić sterownia. i tu moje pytanie jak możne rozouścic
butapren by nierozpuscic tego plastiku. Wielkie dzieki i pozdro qpa
Reply to
qpa
A nie da sie rozciac??? Skalpelem mozna, z odrobina zaciecia, pociac prawie wszystko...
Reply to
PJ
a coz to.. ktos sie podszywa?;)
pozdr :)
Reply to
mr_qpa
qpa snipped-for-privacy@wp.pl napisal(a)
Zmywacz do wszystkiego czyli zmywacz Wamodu do farb akrylowych (zmywa takze ftalowe do malowania stolarki budowlanej). Powinien ruszyc zaschniety wiekowy Butapren.
R.
Reply to
Rafal Milczewski
Jest taki rozcieńczalnik do butaprenu "BIROL" polskiej produkcji w 0.5 l but., nie wiem tylko czy nie rozpuści plastiku. Pozdrawiam :) Andrzej G-J
Reply to
andrzej_nowy