Male smiglo 3 lopatowe

Witam! Mam Easy Stara i poszukuje do niego smigielka, ale malego bo jak wiadomo gondola silnika jest dosc nisko nad belka. W zwiazku z zamiana silnika na
mocniejszy, potrzeba tez wiekszego smigla, ale z wiadomych powodow do glowy przychodzi mi tylko uzycie smigla 3-4 lopatowego. Szukalem troche w necie i znalazlem jedynie 10 calowe smiglo GWS. Jest zdecydowania za duze, czy znacie firme lub namiar na jakies mniejsze smigielko?

Ja mam 3-łopatowe GWS 8x4, ale po kilku lotach i tak zmieniłem na 2-łopatowe APC 8x4. To GWSowe, jest troche za miękie. Mniejszych raczej nie widziałem.
Pozdrowienia, Tomek

Zerknij na www.airhobby.pl , ostatnio zakupiłem tam małe 3-łopatowe GWS-y
Zen