Szukam materiałów...

Witam.

Mam takie pytanie, do Braci Modelarskiej ;) czy Brać wie gdzie mogę dostać płytki z włókna szklanego (grubość ok. 2-3mm grafitu, lub innego odpornego materiału nadawającego się na płytę podłogową do auta rc. Nie może być także ciężkie, ponieważ to model elektryczny. Szukałem w wielu miejscach, ale nie bardzo wiem co się może nadawać, bo fiberglassu ani grafitu nie znalazłem :/

Pozdrawiam

Bartosz Z.

Reply to
BartZ

Witam serdecznie.

Czy przypadkiem laminat epoksydowo-szklany dla elektroniki to nie jest płytka z włókna szklanego? Dostępne w każdym sklepie z częściami elektronicznymi. Tylko warstwę miedzi trzeba ściągnąć. Łatwo się to robi.

Sebastian

Reply to
artmedia2WYTNIJTO

Dowolny sklep elektroniczny, płytki do druku, grubość typowo 2 mm ale bywają różne, płytka miedziowana co ułatwi Ci malowanie, można też lutować drobne elementy, tylko spytaj o materiał bo bywają na różnym podłożu, przeważa bakielit i fiberglass, w przekroju płytki to widać, nie sposób się pomylić

Reply to
Piotr Pitucha

Dnia Pańskiego 10/25/2004 10:24 AM, Użytkownik Piotr Pitucha uraczył nas słowami:

Bardzo dziękuję, naprawdę już dostawałem skrzywienia od szukania "czystego" fiberglassu :) Teraz rozbudowa mojego grata się ruszy :D

Pozdrawiam

Bartosz Z.

Reply to
BartZ

BartZ, U mnie w mieście (Olsztyn) jest hurtownia gdzie można kupić arkusze różnych grubości, nie pamiętam jakich ale trochę tego jest... Węglowych chyba nie mają, ale szklano-epoksydowe na mur beton, sam jestem posiadaczem kawałka

0,8 mm :-)

jak chcesz, odnajdę jej nazwę i telefon...

Reply to
batched

w sumie nie wiem, czy chcesz, ale mi się przypomniała nazwa i zakopałem w googlach... :-)

Hurtownia Artykulow Technicznych "Bostan" S.C. Address Budowlana 2 City Olsztyn

Phone(s) (89) 3461828

Fax(es) (89) 5337314

:-)

Reply to
batched

Dnia Pańskiego 10/26/2004 2:49 PM, Użytkownik batched uraczył nas słowami:

Jasne, że chcę. Napisałem na pm'a ale chyba masz coś z emailem (odcialem _nospam jakby co ;P)

pozdrawiam i dzięki

Bartz

Reply to
BartZ

eeee.... cusik nie doszło,..... :/

jak chcesz, powtóż na batched w domenie o2 kropka pl

chyba że wystarczy to, co już podałem :-)

pozdro

Reply to
batched