pytanie o Fuchsa i inne takie

Witam,
jako osobnik, ktory nie w±cha³ prochu, zastanowi³em sie ostanio nad
przydatno¶ci± bojow± transporterów opancerzonych na wielkich gumowych
ko³ach. Zadziwnie wzrasta jesli spojrzymy np. na brytyjskiego Warriora czy
ameryanskiego Bradley-a. Oba sa na gasienicach. Czy ktos z pancerniakow z
wieksza wiedza i doswiadczeniem moze mnie oswiecic?
Z gory dziekuje za wyczerpujace informacje.
Bartek
Reply to
Bartek
U¿ytkownik "Bartek" <bartosz snipped-for-privacy@op.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:c0024e$29uf$ snipped-for-privacy@news2.ipartners.pl...
teraz w armiach ¶wiata modne s± jednostki lekkie, uzbrojone w³a¶nie w pojazdy ko³owe np. US Army i Strykery temat generalnie rzeka, ale te ko³a nie s± takie jak w Twoim samochodzie ;))) (systemy regulowania cisnienia, wk³adki umo¿liwiaj±ce jazdê po zniszczeniu gum itp) popytaj na pl.misc.militaria - tam pewnie znajdzie siê kto¶ kto bedzie mia³ wiêcej czasu ni¿ ja by szerzej to opisaæ
Reply to
Robert Porada