pytanie nie modelrza o kolejność

witam,

nie jestem modelarzem i ten temat średni mnie interesował, ale dostałem do zrobienia czegoś w rodzaju katalogu, w którym mają być umieszczone zdjęcia danej częsci samolotu (kadłuba, silnika, podwozia, itp, itd), aby modelarz klejąc dany element, mógł zobaczyć jak one wyglądają.

w związku z tym mam pytanie: w jakiej kolejności kleicie modele ( w jakiej kolejności widzielibyście rozdziały w tym katalogu) ?

do wyboru mamy pozycje: a. kabina b. kadlub c. ogon d. podwozie e. silnik f. skrzydło g. uzbrojenie

licze na odpowiedzi typu:

1c 2g 3a itd

z góry dzieki wielkie za pomoc b.

Reply to