pytanie o silnik

Serdecznie witam
Gdzie zdobyæ silnik opisywany jako streamer ( o ile nie pokrêci³em ) Gdzie
takie silniki wystêpuj± ?Chcia³bym zrobiæ sobie przeróbkê
Marek S
Reply to
Marek S
"Marek S" snipped-for-privacy@op.pl wrote in news:d57td9$oj9$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl:
w streamerach :) to taki uzadzenie do archiwizacji danych na tasmie magnetycznej..
jacek
Reply to
Jacek
Serdecznie witam super ale gdzie tego szukaæ ? nie wiem gdzie to by³o wykorzystywane bo chodzi oczywi¶cie o uszkodzony silnik Marek S
Reply to
Marek S
A np tutaj :)
Darek_J
Reply to
Darek_J
"Darek_J" snipped-for-privacy@go2.pl wrote in news:d584bb$97p$ snipped-for-privacy@ip-213-17-211-98.broker.com.pl:
nie lubie specjalnie elektrykow, ale moze latwiej bedzie zrobic z napedu CD ? cd-rom'ow uszkodzonych jest wiecej niz streamerow.
jacek
Reply to
Jacek
Serdecznie witam no najbardziej podobaj± mi sie streamery do szczupaków ale jak nawin±æ cos takiego ? Marek S
Reply to
Marek S
Ja mam sprawny streamer Colorado Backup i mogê go popchn±æ za du¿e piwsko :-)
Ale oprogramowania niestety nie mam :-(
Pozdrawiam
Jacek
Reply to