W sprawie sciagania FMS - a ...

Czesć !!!
Probowalem sciaganac FMS wersje 7 ta, co ma 6 MB ze strony PWM. Efekt taki
ze mnie o malo szlag nie trafil. Plik sie sciagnal <pare godzin to trwalo> ale
potem ujrzalem napis przy rozpakowaniu < Inncorect size .... > Co mam zrobic
zeby to sciagnac ???
Pozdrawiam
Tomek
Reply to
Tomek
Mo¿e ten link Ci pomo¿e :).
news.tpi.pl
Przede wszystkim nie PWM. Od kiedy pamiêtam chodzi jak jedna wielka katastrofa !!!!!!!! A szkoda bo baza wiedzy bardzo du¿a.
Rafa³
U¿ytkownik "Tomek" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl... > Czesæ !!! > > Probowalem sciaganac FMS wersje 7 ta, co ma 6 MB ze strony PWM. Efekt taki > ze mnie o malo szlag nie trafil. Plik sie sciagnal <pare godzin to trwalo> ale > potem ujrzalem napis przy rozpakowaniu < Inncorect size .... > Co mam zrobic > zeby to sciagnac ??? > > > Pozdrawiam > Tomek > > -- > Wys³ano z serwisu OnetNiusy:
Elkacper