silnik beznynowy - przerobka

witam!
macie moze jakies materialy dot przerobek silnikow od kosiarek, pil itd na
silniki do modeli? :)
szukam czegos do modelu akrobata 2M - a ze methanol by mnie zrujnowal wiec
moze bym cos zaadoptowal?
mam dowolny dostep do tokarek, frezarek.... itd... wiec - moze ktos pomoze?
pozdr
darek
Reply to
Darek
Ja ju¿ szuka³em u siebie po serwisach itp. takich silników ale echo. Te¿ mia³em taki zamiar tylko brak silnika i sprawa stoi. Mam znajomego co ma kose spalinow± a tam silnik a¿ siê do mnie u¶miecha³. Powiedzia³em ¿e jak mu sie kosa rozpitoli to silnik ma byæ dla mnie. Niestety kosa nie chce siê zepsuæ. Pozdrawiam i ¿yczê udanych prób. Aha od kosiarek siê nie nadaj± bo s± du¿e i masywne (kosiarka je¼dzi wiêc masa nie gra roli). Nadaj± siê od kos, podkaszarek, ewentualnie dmuchaw do li¶ci ale tych ostatnich nie widzia³em. Podejrzewam tylko ¿e trzeba to nosiæ wiêc mo¿e byæ l¿ejsza wersja silnika. Hej
Rafa³
U¿ytkownik "Darek" snipped-for-privacy@future-net.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:clodtf$kdj$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Reply to
Kacper
no to mozna by sobie taka kose / pilarke zakupic uzywke gdzies - widzialem ze na allegro mozna by za okolo 400-500zl cos juz w miare sensownego wyrwac :) na razie mysle.....
pozdr
darek
Reply to
Darek
Owszem tylko szkoda mi 400 czy 500 wyrzuciæ na testy. Najpierw chcia³bym wiedzieæ ile to wa¿y , jak wymy¶liæ mocowanie do kad³uba, co ewentualnie da siê z niego wymontowaæ (zmniejszyæ wagê) itp. Dlatego wola³bym gdzie¶ taki silnik "skombinowaæ" a potem kupowaæ jak bêdzie dobry pomys³.
Rafa³
U¿ytkownik "Darek" snipped-for-privacy@future-net.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:cloreu$lgr$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Reply to
Elkacper
Tu popytajcie:

U¿ytkownik "Elkacper" snipped-for-privacy@zdnet.com.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:clqfks$1e5$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Reply to
Agent 0700
witam panowie
ja przerobi³em dwa silniki i jestem zadowolony teraz adoptuje silnik o pojemnosci 64 cm bedzie mia³ moc oko³o 5Km.. Najlepszy silnik i najprostszy do przerobienia to silnik z pi³y spalinowej makita DCS 34 . po przerobieniu wazy oko³o 2,2 ciagnie model model o ³acznej wadze 8 Kg i dodatkowo szybowca 6 kg silnik pracuje najlepiej za smiglem 20/8 . mozna adoptowac wiele silnikow, nalezy zwracac uwage na obroty i lo¿yska. Wieksze silniki niz 50 cm musza miec zmieniony uk³ad zap³onowy bo nie zapala.
pzdr Marek
Reply to
marek
A metanol nie jest przypadkiem tani ? Tylko kupowany na beczki ...
J.F.