Re: Witam i od razu pytam

Nie, skadze. Zdecydowana wiekszosc lezy pudelkach Zrobione jest X-1,X-5,X-25, X-20 a w trakcie, X-3 i Sea Dart oraz XF5U-1 i V-173- Eagle Talon.

Zartujesz ? Niektore kupilem doslownie po kilka USD-np.V-173 Eagle Talon - bodajze za 11 USD.

Ja tez Wojtek P.S. Szukam info o fotelach strzelanych na X-32, X-35 i Bird of Prey.

Reply to
Wojciech Michalik

Piotr Dmitruk <Onet snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał(a):

V-173- E.T. to vacu a mam ja juz kilka dobrych lat. Jest O.K.

Nie wiem. Nie ogladalem X-4 z MPMu. Ja uwazam. ze zywice nie sa zle.Zwlaszcza kraw. splywu sa lepsze.

Pozdr. Wojtek

Reply to
Wojciech Michalik

Czesc Piotr Dmitruk <Onet snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał(a):

No problem. Robisz formy z kauczuku ? No i jak Ci to prezekazac? Pozdr Wojtek

Reply to
Wojciech Michalik

WM> Czesc WM> Nazywam sie Wojtek MICHALIK i jestem z WAW. Interesuje sie modelarstwem WM> plastikowym - skala 1/72 od jakichs 22 lat. Ostatnio samoloty z amerykanskiej WM> serii X. I mam prosbe.

A ja mam pytanko co to jest seria X.

Reply to
Metabaron
Reply to
Leszek A. Wieliczko

Czesc snipped-for-privacy@o2.pl (Metabaron) napisał(a):

Seria amerykanskich samolotow doswiadczalnych.

Wojtek

Reply to
Wojciech Michalik