Re: Witam i od razu pytam

Nie, skadze. Zdecydowana wiekszosc lezy pudelkach Zrobione jest X-1,X-5,X-25, X-20 a w trakcie, X-3 i Sea Dart oraz XF5U-1 i V-173- Eagle Talon.
Zartujesz ? Niektore kupilem doslownie po kilka USD-np.V-173 Eagle Talon - bodajze za 11 USD.
Ja tez Wojtek P.S. Szukam info o fotelach strzelanych na X-32, X-35 i Bird of Prey.
Reply to
Wojciech Michalik
U¿ytkownik "Wojciech Michalik" snipped-for-privacy@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:begtpu$m0h$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
No to masz chyba szczê¶cie, wiêkszo¶æ przecie¿ short runy lub ¿ywice. Nie wiem jak jego jako¶æ, ale czeski jest co¶ w tej samej cenie, a X-4 z MPMu chyba jest lepszy ni¿ z CMR, s±dz±c np. po XP-56
Trzeba by popatrzeæ po zdjêciach, na razie nie mam ¿adnej konkretnej informacji
Reply to
Piotr Dmitruk
Piotr Dmitruk <Onet snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał(a):
V-173- E.T. to vacu a mam ja juz kilka dobrych lat. Jest O.K.
Nie wiem. Nie ogladalem X-4 z MPMu. Ja uwazam. ze zywice nie sa zle.Zwlaszcza kraw. splywu sa lepsze.
Pozdr. Wojtek
Reply to
Wojciech Michalik
U¿ytkownik "Wojciech Michalik" snipped-for-privacy@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:beh10m$20n$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
Ogólnie tak, ale CMR ma nierówne modele. Mam xp-56 i CMR i MPM, przy porównaniu ró¿nica kolosalna na niekorzy¶æ CMR, choæ na pierwszy rzut oka nie wygl±da tak ¼le.
Czy które¶ z innych to te¿ vacu? Pytam pod k±tem zrobienia ewentualnej kopii ¿ywicznej.
Reply to
Piotr Dmitruk
U¿ytkownik "Wojciech Michalik" snipped-for-privacy@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:bej1ol$7ii$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
W vacu mam jeszcze X-24A/B - Eagle
No to chyba muszê z Tob± powa¿nie porozmawiaæ. X-24 mam z Mach2, V-173 mam ze Sworda, ale na resztê mia³bym straszn± chêtkê. Mo¿e by³aby taka mo¿liwo¶æ, ¿e zrobi³bym z nich ¿ywiczne kopie? Je¶li by¶ chcia³, móg³bym zrobiæ i dla Ciebie
Reply to
Piotr Dmitruk
Czesc Piotr Dmitruk <Onet snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał(a):
No problem. Robisz formy z kauczuku ? No i jak Ci to prezekazac? Pozdr Wojtek
Reply to
Wojciech Michalik
Napisz proszê do mnie na priva, mam problem z usuwaniem Twojego Nospamu, odbija mi pocztê bez przerwy
Reply to
Piotr Dmitruk
WM> Czesc WM> Nazywam sie Wojtek MICHALIK i jestem z WAW. Interesuje sie modelarstwem WM> plastikowym - skala 1/72 od jakichs 22 lat. Ostatnio samoloty z amerykanskiej WM> serii X. I mam prosbe.
A ja mam pytanko co to jest seria X.
Reply to
Metabaron
U¿ytkownik Wojciech Michalik snipped-for-privacy@NOSPAM.gazeta.pl> w wiadomo¶ci do grup dyskusyjnych napisa³:begtpu$m0h$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
Na X-32 jest zdaje siê Martin-Baker Mk 16A, a na X-35 Goodrich SIIIS-3 (taki sam jak w AV-8B). Polecam najnowsze (trzecie) wydanie ksi±¿ki Jaya Millera "The X-Planes. X-1 to X-45" (swoj± drog± ju¿ by siê przyda³o nowsze, bo zdaje siê lata X-46 albo nawet i X-47 ?).
pozdrawiam,
Reply to
Leszek A. Wieliczko
Czesc snipped-for-privacy@o2.pl (Metabaron) napisał(a):
Seria amerykanskich samolotow doswiadczalnych.
Wojtek
Reply to
Wojciech Michalik