Odp: Odp: Witam i od razu pytam

Witam,
Pyta³e¶ jeszcze o "Bird of Prey". Czy on ma co¶ wspólnego z Boeingiem X-45 ? Bo to bezpilotowiec...
Leszek A. Wieliczko
Czesc Slyszalem, ze to "technology demonstrator" wlasnie dla tego ptaszka. Zreszta ksztalt co nieco sugeruje. I to wszystko co mi wiadomo. Pozdr. Wojtek
Reply to
Wojciech Michalik
U¿ytkownik Wojciech Michalik snipped-for-privacy@NOSPAM.gazeta.pl> w wiadomo¶ci do grup dyskusyjnych napisa³:
Juz wiem - pare informacji o "Bird of Prey" (+ zdjecie) bylo w nTW nr 12/02. Rzeczywiscie jest to samolot pilotowany - jednomiejscowy. Z tego co napisali w nTW wynika, ze obecnie prototyp jest w USAF Museum w Wright-Patterson AFB. Moze na ich stronie beda jakies zdjecia i szersze informacje ?
A X-45 ma tyle z wspolnego z "Bird of Prey", ze wzorowano na nim uklad aerodynamiczny i konstrukcje.
Reply to
Leszek A. Wieliczko