Futaba 9CAP czy Royal Evo 9?

Witam,
jestem na dzień przed podjęciem decyzji o zakupie aparatury i chciałbym się Was jeszcze poradzić czy lepiej kupić Futabę 9CAP czy Multiplex'a Royal Evo
9?
http://www.wimarex.ichu.pl/product_info.php?cPath "_31&products_idY lub za 2499 z synteza.
http://www.riku.com.pl/catalog/product_info.php?cPathd_65_307&products_id64 - plus okolo 350-400 za odbiornik z synteza na podwojnej przemianie.
I jeszcze pytanko. Czy sie miedzy soba rozni Royal Evo 7 International Set od wersji Vario Set? Roznica w cenie to prawie 1000zl...
Pozdrawiam, Jakub Promianowski
Add pictures here
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload
OK. Sam sobie moge odpowiedziec na to pytanie - wystarczylo wejsc i przeczytac opis. W jednej wersji jest tylko odbiornik z nadajnikiem a w drugiej jeszcze komplet serw itp...
Pozdr, Jakub Promianowski
I jeszcze pytanko. Czy sie miedzy soba rozni Royal Evo 7 International Set

Add pictures here
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload
Z wtórnego rynku za 1500 zł kupisz MPX Profi 4000
Sprzęt nie do zdarcia, jedyna wada to, że ciężko coś wymyślić, aby go wymienić.
Z modelarskimi pozdrowieniami Konrad CAT www.szybowce-rc.pl

Add pictures here
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload
Oj kupilbym Profi 4000 ale to nie takie proste... Nigdzie go nie moge znalezc... Znasz moze kogos kto chce sie pozbyc tego sprzetu? Wszyscy, ktorych znam w Warszawie co lataja w F3B i F3J maja wlasnie albo 3030 albo 4000 i bardzo sobie chwala.
Jak mniemam jest to sprzet lepszy niz Royal Evo 9?
Pozdr,K.

Add pictures here
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload

Jeśli nie obce Ci języki obce to rozejrzyj sie na zachód od Polski ;) Tam można naprawdę dobrze kupić 4000czkę (i nie tylko), pczywiście używaną.
--

oozakS maiwardzoP
www.skazoo.future-net.pl
  Click to see the full signature.
Add pictures here
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload
Z jezykow zachodnich to tylko angielski wiec jesli znasz jakis link gdzie cos mozna wyczaic to bede zobowiazany. Najgorsze, ze za wielka woda lataja na 72MHz - tam dopiero mozna tanio kupic sprzet. Rece opadaja jak sie widzi, ze nowy Royal Evo 12 kosztuje tam na nasze 2000zl... U nas w tej cenie najprostsza 9-tka tylko bedzie do kupienia :(((
Pozdr, Kuba

Add pictures here
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload
promian napisa(a): ..........

Kto kiedy napisa, e jeli chodzi o helikoptery, to JR i Futaba. Jeeli chodzi o szybowce (oczywicie zaaaaaawansowane), to podobno Multiplex i Graupner s lepiej oprogramowane.
-- Pozdrawiam,
Krzysiek "kojot" Choroszko www.pretor.pl/lotnisko www.kojot.modelarstwo.org.pl
Add pictures here
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload
Planuje ten zakup pod katem latania w F3J i F3B i wlasnie juz od paru osob slyszalem, ze jednak Multiplex bedzie do tego lepszy... Zastanawiam sie tylko czy koniecznie Royal Evo 9? Wersja 7-kanalowa tj Royal Evo 7 nie bedzie wystarczajaca?
Pozdr,K.
Ktoś kiedyś napisał, że jeśli chodzi o helikoptery, to JR i Futaba. Jeżeli chodzi o szybowce (oczywiście zaaaaaawansowane), to podobno Multiplex i Graupner są lepiej oprogramowane.
--
Pozdrawiam,

Krzysiek "kojot" Choroszko
  Click to see the full signature.
Add pictures here
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload
Czesc,

Dodaj do tego kanal proporcjonalny do gazu - bo pewnie nie poprzestaniesz na "pure" F3J i zaczyna sie kicha. U mnie tak sie skonczyl Eclipse 7.
Chyba ze Evo 7 ma 7 kanalow proporcjonalnych, a nie tak jak Eclipse - 6+1nonprop.
Marcin
Add pictures here
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload
Czesc,
Moze juz ktos odrobil prace domowa i ma linki (ew dokumenty) instrukcji obslugi od Evo9, MC19 i Futaby 9CAP?
Dzieki z gory jakby ktos podeslal.
Serdcznie pozdrawiam, Marcin

Add pictures here
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload
O! Znalazlem do Futaby:
http://www.futaba-rc.com/manuals/index.html
Marcin

Add pictures here
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload
Instrukcje obslugi do roznych modeli Futaby i to po polsku mozna znalezc ponizej:
http://www.wimarex.ichu.pl/index.php?cPatha
Instrukcje do Evo 7,9 i 12 mozna otrzymac od ludzi z Riku - www.riku.com.pl
Pozdrawiam, Kuba Czesc,

Add pictures here
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload

Evo7 ma nie tylko mniej kanałów, ale też znacznie uboższe oprgramowanie. Dopiero Evo9 i Evo12 to "prawdziwe" Royal Evo. Może gdzieś na sieci jest jakiś "myk" aby sflashować sobie 7 na 9 :)
Pozdr., Michał
Add pictures here
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload
Fajny link z porwnaniem poszczegolnych EVO...
http://www.nesail.com/detail_picts/Multiplexusa/evochart.htm?PHPSESSID \2ea6530ec2967a237
Pozdr,Kuba

Add pictures here
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload
promian napisał(a):

Z tego co się zorientowałem (bo sam chciałem kupić kiedyś Evo) to model "7" nie jest 9-ką z mniejsza ilością kanałów. Od swoich większych braci (9 i 12) różni się też oprogramowaniem i mniejszą możliwością rozbudowy. Przejrzyj sobie instrukcje.
http://www.multiplex-rc.de/cms/vorschau/upload/d_anleitungen/t_re7_gb.pdf
http://www.multiplex-rc.de/cms/vorschau/upload/d_anleitungen/t_re_9_12_2_gb.pdf
do tego dla porównania manual od Graupnera MC19 :) http://www.graupner.de/fileadmin/downloadcenter/anleitungen/4821.GB.pdf
--
pozdrówka

mRqS
-=RC Latające=-
  Click to see the full signature.
Add pictures here
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload

cPathd_65_307&products_id64 -

instrukcję od Niego e-mailem ,ale nie o to chodzi.Sugeruję wejść na www.ebay.de i tam poszukać na pewno są w dobrych cenach .goście wysyłają do Polski
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Add pictures here
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload

Polytechforum.com is a website by engineers for engineers. It is not affiliated with any of manufacturers or vendors discussed here. All logos and trade names are the property of their respective owners.