[SPRZEDAM] Multiplex Royal Evo 9 z syntezą

Witajcie! mam do sprzedania nadajnik Royal EVO 9 z modułem z syntezą. Radyjko w stanie technicznym i wizualnym jak nówka, jeszcze na gwarancji. Sprzedaję, gdyż
przymierzam się do zmiany na wyższy model ( Royal Evo 12 ). Zainteresowanych zapraszam pod adres:
http://allegro.pl/item288663059_multiplex_royal_evo_9_synteza_jak_nowy_gwarancja.html
Pozdrowienia! Tomek
Dlaczego dokladnie zmieniasz? Zabraklo Ci kanalow, czy 12 ma inne mozliwosci programowania?
Pozdrawiam, Marcin

http://allegro.pl/item288663059_multiplex_royal_evo_9_synteza_jak_nowy_gwarancja.html

Cześć! EVO 9 i 12 pod względem programowania i przypisywania to właściwie to samo. EVO 12 prócz większej ilości kanałów ma jeszcze możliwość zapisania większej ilości modeli i mikserów. Przydała by się większa ilość kanałów, ale też mam dobra okazje kupić to 12 ;-)
Pozdrowienia, Tomek
Jezeli dobrze pamietam miales jakies przeboje z tym nadajnikiem (wysylka reklamacyjna do Niemiec, etc)?
Marcin

Przepraszam, mialo pojsc na priva - nie jestem pewien tej informacji.
Pozdrawiam, Marcin

Owszem, miałem wątpliwości co do temperatury modułu nadawczego. Po wysyłce do niemiec dostałem ekspertyzę, że temperatura 40-45 st przy module HFM-S to standard dla wszystkich. Sprawność takiego nadajnika jest rzędu 40-50% i gdzieś tą reszte trzeba w ciepło wypromieniować. Jeśli chodzi o drgania serw, to problemem była pęknięta antena w odbiorniku hitec'a. Po zmianie anteny i przy innych odbiornikach problemów zero ;-) Porównywałem także zasięgi z MX-16s i oba wypadają tak samo.
Pozdrowienia, Tomek