skrzydeł EASY STAR

Dnia 25.12.2007 adamisku snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał/a:

[...] > Kupilem uzywanego EASY STAR bez rurki węglowej w skrzydlach, > [...]

Pytałbym się w Riku kiedy czy sprowadzą Multiplex #723188.

KAcper

Reply to
Kacper Perschke

Dzieki za odpowiedz. Teraz wiem przynajmniej jaka kupic bo tak z moich pomiarow mi wychodzilo miedzy 8-10mm a nie wiedzialem dokladnie. Poszukam czegos w jakims modelarskim sklepie. POZDRAWIAM.

Reply to
adamisku