lataj膮ce karton贸wki

Witam,
Poszukuj臋 plan贸w ma艂ych modeli kartonowych (lataj膮cych) Sam zajmuj臋 si臋 RC i m贸g艂bym co艣 uskroba膰,ale mo偶e macie jakie艣 gotowe
plany. Pamietam 偶e za dawnych lat zbudowa艂em co艣 w uk艂adzie kaczki (plany by艂y w ABC Miniaturowego Lotnictwa W. Schiera), i super toto lata艂o. Niestety ksi膮偶ki ju偶 nie posiadam.
Sprawa wa偶na, bo co艣 c贸rcia zaczyna 艂apa膰 bakcyla, wi臋c nale偶y to utrzyma膰,a nawet wzmocni膰:)
Pozdrawiam Pawe艂
P.S.nic nie wygoogla艂em:(

Znajdziesz par臋 interesuj膮cych rzeczy w linku podanym niedawno na tej grupie. http://groups.google.pl/group/pl.rec.modelarstwo/msg/f15d3d01dc8a395c

Zdajesz sobie spraw臋, 偶e zara偶asz c贸rk臋 NIEULECZALN膭 chorob膮?
Ja zara偶a艂em c贸rk臋 przy pomocy modelik贸w sylwetkowych z pianki kupowanych po kioskach i sklepach zabawkarskich za z艂ot贸wk臋 sztuka i mam efekty. ;) 1) C贸rka dosta艂a pod choink臋 Revellowskiego Fokkera. Po rozdaniu prezent贸w trzyletni bratanek zaniepokoi艂 si臋 "O! To jest dla ch艂opc贸w". Potem si臋 wyja艣ni艂o, 偶e c贸rka jest jednak dziewczynk膮, ale on NIE dosta艂. 2) Cztery lata temu dogadali艣my si臋 z c贸rk膮, 偶e stopujemy kolejk臋 i idziemy w stron臋 samolot贸w. Wsadzi艂em w RC oko艂o 2400 z艂. Kiedy nie nad膮偶a艂em z fors膮/czasem na RC robi艂em dla niej swobodnie lataj膮ce, Ze dwa miesi膮ce temu dowiedzia艂em, 偶e ona aktualnie woli swobodnie lataj膮ce, a RC mog臋 sobie na razie zabra膰.
Wnioski: ad 1. Uwaga! Choroba bywa zara藕liwa. ad 2. Nie daj si臋 ponie艣膰 pasji. B膮d藕 otwarty na fakt, 偶e twoje dziecko patrzy na to ze SWOJEJ perspektywy.
Powodzenia.
KAcper
--
Mail => www.rot13.com

Witam Tu powinienis cos wybra膰: http://www.zurqui.com/crinfocus/paper/air-enlace.html Pozdrowienia
--
Wys艂ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet /

To kipesko szukales bo Google jest wielki:
oto kilka wynikow po wpisaniu: "flying paper model" oraz "fly paper model" http://www.ece.cmu.edu/~koopman/airplanes/ http://nmwg.cap.gov/santafe/Activities / http://www.bestpaperairplanes.com/ - tu sa same rzutki :) niespotykane normalnie w szkole :) http://www.papercreate.com/FreeKit.html http://www.josephpalmer.com/planes/Airplane.shtml tu znowu rzutki :) http://www.incredible-adventures.com/paperplanes.html http://www.paperairplanes.co.uk/planes.html - i znowu rzutki http://www.geocities.com/EnchantedForest/Creek/8015 / http://www.aricraft.com / http://www.mcshane.org/planes/ - tu tez rzutki :) i troche po japonsku: http://homepage2.nifty.com/musashinoPPC/kaze04y.pdf http://homepage2.nifty.com/musashinoPPC/boing747.pdf http://homepage2.nifty.com/musashinoPPC/ho_gaide.pdf - ten nawet na proce http://www.jal.co.jp/papercraft/ - tu jest 747 linii JAL ale nie wiem czy latajacy http://www.geobat.com/Paper.html - no i na koncu latajacy spodek:)
Pozdrawiam Przemek Jakubczak

Dzi臋ki wszystkim serdeczne!!!
No to mam zaj臋cie z c贸r膮 na kilka nadchodz膮cych dni:)
Pozdrawiam,
Pawe艂

Oj, oJ! ;)
Przemek nakierowa艂 mnie na dawno nie odwiedzane z艂ogi pami臋ci: http://www.infosnow.ne.jp/~suzuki-a / Wymagaj膮 sporej precyzji, ale efekty s膮 warte pracy.
KAcper
--
Mail => www.rot13.com

Jest bardzo stara ksi膮偶ka Paw艂a Elsztaina "Wielka ksi膮偶ka o ma艂ych samolotach." To jet to co dokladnie potrzebujesz.

No i jak?
Zarazi艂a si臋? ...?
KAcper
--