Folia Oracover Air Light - oklejanie

Witam. Chciałbym poprosić o poradę jak oklejać model folią Oracover Air Light. Problem w tym ( o czym wcześniej nie
wiedziałem bo używałem Solarfilmu) że nie znalazłem na tej foli warstwy klejącej ani żadnej innej warswy od spodu ,którą się zrywa przed oklejaniem. Może najpierw konstrukcję modelu należy "czymś" klejącym pokryć a potem oklejać - nie wiem dlatego proszę o podpowiedź.
Irek