kartonowe - czy jestem Einsteinem ?

Witam !
Chyba nie jestem, pewnie ktoś na to wpadł ale nie znalazłem nic na temat. Czy
istnieje jakiś sposób na przesyłanie planów modeli kartonowych przez sieć ?
Jeżeli tak, to gdzie mozna o tym poczytać. Interesuje mnie zwłaszcza
rozwiązanie techniczne - zastosowany format graficzny, ktory zapewnialby
zachowanie skali, chyba wszedobylski jpeg nie będzie dobry. A moze są jakies
serwery oferujące kartonówki do ściągnięcia ?
mpingo
Reply to
mpingo
mpingo snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał(a):
Witam Mam kilka modeli motocykli sciagnietych z netu. Wszystko w formacie pdf. Wystarczy dobra drukarka i naprawde sa piekne po sklejeniu.Niestety nie pamietam z jakiego adresu to bylo. Romek
Reply to
Romek K
U¿ytkownik "mpingo" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
polecam sieci P2P :) ostatnio widzia³em wszystkie roczniki Ma³ego Modelarza w DC.
Pawe³
Reply to
invalid unparseable
A jakiej rozdzielczo¶ci by³y te pliki graficzne?
Pozdrawiam Jacek
Reply to
jacek
polecam
chinsku ale dasz se rade !!
Reply to
jankowala
Będę musial zainstalować DC :-) A jaki format graficzny one mają? Czy nie są jakoś porozciągane albo cóś ?
mpingo
Reply to
mpingo
Zapomniałem sprecyzować: mnie intersują raczej samoloty, glównie II WŚ.
mpingo
Reply to
mpingo