modele kartonowe żagłówek poszukuje

Witam

Ma ktoś może na kompie w formie elektronicznej modele kartonowe?? Chodzi mi o cos takiego że sobie drukuje, wycinam sklejam maluje i mam łódke:). Albo jakieś schematy do budowy jachtów drewnianych tzn. oczywiście miniaturek:). Przeszperałem troche sieci w tym celu ale znalazłem tylko na eMule jakieś modele statków wojennych albo samolotów a mi chodzi o zwykłem żaglówki tego typu co pływają po naszych mazurach morzach bądź w jakichś większych regatach. Z góry wielkie dzięki za pomoc.

pozdro ikem

Reply to
ikem