"Nasze MORZE" i modele kartonowe

jeszcze tylko przez kilka dni (a i to już nie wszędzie, zainteresowani musza się pospieszyć, być może poszukać, bo w niektórych miejscach to wydanie może juz być zastąpione
nowym) dostępny będzie nr 10 miesięcznika "Nasze MORZE" z atrakcyjnym modelem kartonowym ważnego rynkowo, technicznie i ciekawostkowo produktu polskiego przemysłu okrętowego (statku Galatea, któremu - jako pierwszemu statkowi zbudowanemu w Polsce - imie nadała królowa brytyjska...)
a już w najbliższych dniach pojawi się nowe wydanie "Naszego MORZA", m.in. ze skromnym prezentem - kalendarzem...
zajawki niektórych tekstów z n-ru 11 dostępne są tutaj: http://www.naszemorze.com.pl/pokaz_wiadomosc.php?idn35
jeżeli chodzi o nr 11 i 12 - można chyba poradzić, żeby "uważać", przypilnować i nie zwlekać zbytnio z nabyciem, jeżeli się jest w ogóle zainteresowanym, bo jest spore prawdopodobieństwo, że te dwa wydania będą w salonach prasowych nieco krócej, niż to dotychczas bywało... nr 1/2008 prawdopodobnie ukaże się na początku stycznia, a raczej na pewno w I połowie tego miesiąca...
natomiast w przyszłym roku w "Naszym MORZU" publikowana będzie m.in. bogato ilustrowana seria artykułów odpowiadająca prawdopodobnie na dość spore wśród miłośników statków "zapotrzebowanie społeczne"... ...poza dotychczasowymi "stałymi fragmentami gry" i atrakcjami...
więcej zajawek tekstów z n-ru 11 - tutaj: http://www.naszemorze.com.pl/arch.php?id3

No był tam jakiś żaglowiec, chciałem skleić wnukowi, ale musiałem wyrzucić do kosza bo był niekompletny...
Następnego numeru chyba już nie kupię.
Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

konkrety, proszę... nic nie wiadomo o takiej sytuacji...
gdyby tak bylo, to by juz dawniej wyszlo - bylyby sygnaly, reklamacje...

Mam w koszu, więc już nie podam nazwy żaglowca, ale nie miał części podwodnej.
Może innym sie chciało reklamować...
Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

:)))))
to są z założenia modele blokowe (bez części podwodnej) !
każdy, kto juz zna serię - wie to..
to nie brak, tylko taki rodzaj modelu...

Mądrala... Spróbuj wnukowi wytłumaczyć, że model nie będzie pływał! Niekompletny, i tyle...
Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.