Modele kartonowe Zielona gora sklepy

Z glebin modelarni ...
Witam. Kazali mnie sie zapytac, wiec to czynie:
Mianowicie czy gdzies w Zielonej Gorze mozna dostcac jakies modele
kartonowe do sklejania? Oczywiscie poza tym co aktualnie lerzy w kioskach, jakis wiekszy wybor. A do tego jakies dodatki - karton, kleje, druty, itd... Pozdrawiam MarCiu
--
Pozdrowienia,
Marciu11 mailto: snipped-for-privacy@o2.pl

Z glebin modelarni ...
dip> W ksigarni ,,pod arkadami,,na deptaku. dip> pozdr.Zb.
Dzieki za info. A oprucz modeli mozna tak dostac cos do tego? (tektura itd.) Czy tylko same modele? Kumplowi zprezentowalem stare MM I lyknol bakcyla - przynajmniej jak na dzien dzisiejszy :)
MarCiu
--
Pozdrowienia,
Marciu11 mailto: snipped-for-privacy@o2.pl
Modele kartonowe mozna jeszcze kupic w sklepie z zabawkami na Jednosci i w sklepiku modelarskim na Ptasiej. Karton i tekture w sklepach papierniczych na Piaskowej. Kartony po jednej stronie ulicy, tekture po drugiej. Niestety karton sprzedaja "na ryzy".
Pozdrawiam,
Zales

Z glebin modelarni ...
MZ> Witam,MZ> Modele kartonowe mozna jeszcze kupic w sklepie z zabawkami na Jednosci i w MZ> sklepiku modelarskim na Ptasiej. MZ> Karton i tekture w sklepach papierniczych na Piaskowej. Kartony po jednej MZ> stronie ulicy, tekture po drugiej. MZ> Niestety karton sprzedaja "na ryzy".MZ> Pozdrawiam,MZ> Zales
Dzieki za info Przekaze te dane. Pozdrawiam MarCiu