[RC] Gi─Öcie depronu....

... jest stosunkowo proste, wiem, suszarki, palce, rury, ┼╝elazka, nagrzewnice itepe, s┼éysza┼éem te┼╝ co┬ť o gor┼ícej wodzie i inne dziwne
pomysły...
ale za choler─Ö nie mog─Ö wyduma─ç jak wyprostowa─ç depron??
nie chodzi jednak o odprostowywanie tego, co wcze┬ťniej pogi┼í┼éem, a jak wyprostowa─ç p┼éyt─Ö depronu, kupion┼í w Komforcie... w paczce s┼í nieco wygi─Öte, i przy wycinaniu bok├│w kad┼éuba, wr─Ö, czy ┼╝eber w zasadzie to nie stanowi, ale juz w przypadku ch─Ödci zrobienia np. skrzyde┼é o profilu p┼éaskiej p┼éytki, zaczyna by─ç to dla mnie problemem..
rozwi┼ízujecie to jako┬ť?
--
BlueS.batched
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
  Click to see the full signature.
Add pictures here
Ôťľ
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload
Witaj.
Wydaje mi si─Ö, ┼╝e Marek Jankowski wspomina┼é co┼Ť o prasowaniu ┼╝elazkiem przez papier.
Pozdrawiam Paweł
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Add pictures here
Ôťľ
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload

Dobrze Pawe┼é pami─Ötasz. P┼éyt─Ö prasujemy ┼╝elazkiem (nie za gor─ůcym!) poprzez aluminiow─ů foli─Ö spo┼╝ywcz─ů (mo┼╝liwie najgrubsz─ů). Oczywi┼Ťcie nie ma sensu prasowa─ç ca┼éej p┼éyty. Wystarczy przeprasowa─ç wyci─Öte ju┼╝ elementy.
Pozdrawiam Marek
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Add pictures here
Ôťľ
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload

Polytechforum.com is a website by engineers for engineers. It is not affiliated with any of manufacturers or vendors discussed here. All logos and trade names are the property of their respective owners.