Re: [RC] Kleje do depronu

Reply to
Skazoo Bemowo ErCe

| A jak wasze modele klejone Drgaonem lub Porem ? Z tego co wiem to UHU lapie szybko i w miare trwale, jednakze latwo odchodzi.... Natomiast Dragon -jak napisales- jest niezniszczalny po wyschnieciu. Rozpuzczaly tylko -z tego co wiem- denaturatem =] Ale najlepiej jak bys sprawdzil(butla

0.25l za 5zl, a napewno sie przyda). Dodatkowo mozna go lac "na wypelnienie", oraz usztywnia cala konstrukcje. Ma jednak pewna wade, mianowcie pozostaje plastyczny przez 1-5 godzin(tj. dana czesc lapie juz mocno po jakis 15-30min), a pelna trwalosc osiaga jest po 24h - jesli kleju jest grubo nalane to dluzej, a jesli kiepski jest dostep do powietrza(czesc zamknieta(np. skrzydlo delty - klej w srodku)) to schnie znacznie dluzej. Klej ten jest tez swietny do wszelakiego rodzaju drewna, wiec mamy klej do calego modelu(nawet plastik niezle lapie(jednak radze najpierw zarysowac powierzchnie)). To chyba tyle =)

Pozdrawiam,

Reply to
Doman

Cześć!

Ja używam kleju polimerowego firmy DOREX [chyba ;o)]. Przeźroczysta, półlitrowa butelka. Ładnie łapie już po 5min, tyle, że jest strasznie gęsty. Dobrze jest go czymś rozcieńczyć.

Pozdrowionka Tomek

Reply to
Blomer