Modele kartonowe zamków

Jasne. w firmie GPM. Sklep jest chyba na stornie
lub jakos tak. Dawno temu kupowalem tam takie wlasnie modele.
Pozdrawiam Grzesiek
Użytkownik "waldek" snipped-for-privacy@interia.pl napisał w wiadomości news:ddfsor$lc6$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Reply to
Grzesiek
Poza GPM-em (patrz przedpiśca), całą kolekcję zamków czeskich znajdziesz na
- kleiłem ich Karjstejn, zdecydowanie polecam ;-) pozdr Adam snipped-for-privacy@onet.pl
Adam Śliwiński
Dnia 11.08.2005 Grzesiek snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał:
Niestety jest to strona "Grupy Polskie Meble".
Link
do wydawnictwa gpm znalazłem na (super) stronie
której oczywiście trafiłem przez
bez względu na orientację życzę owocnych wieczorów w nadchodzących jesieni i zimie.
KAcper
Reply to
Kacper Perschke
Użytkownik "waldek" snipped-for-privacy@interia.pl napisał w wiadomości news:ddfsor$lc6$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
poza wymienionymi wyżej polecam stronę

Quef
P.S. zapraszam do działu Roman Pi na mojej stronie link w sygnaturce
Reply to
Quefear
Dobrze kolego :D Zmotywowales mnie do weryfikacji adresu strony :d Prosze oto rzeczony GPM :)
Maja tam na prawde ladne modele. Choc wole militaria a w szczegolnosci lotnictwo i szkutnictwo to dla odmiany kupilem tez 2 modele kartonowe z budownictwem. Pozdrawiam. Grzesiek
Reply to
Grzesiek