samoloty pasażerskie

Witam wszystkich Mam prośbę o informację, gdzie mogę znaleźć wydawnictwo, które wydaje lub wydało kiedykolwiek kartonowe modele samolotów pasażerskich - jeśli w ogóle ktoś wydawał takie modele. Szczególnie interesują mnie modele większych rozmiarów. Jeśli ktoś zna stronę internetową takiego wydawcy, to prosiłbym o jej wskazanie lub inne wskazówki gdzie mam szukać takich modeli. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Darek

Reply to
Darek

A mnie interesuja takie samoloty tylko w wersji RC, ale nie jakies dwukanałowe którymi się za bardzo polatać nie da. Czy da się takie kupić gotowe czy trzeba sobie zrobic samemu ?

Pozdrawiam Bartek

Reply to
Bartek Wieczorek

Użytkownik Darek napisał:

jedyne co znalazlem to tu-104 rosyjskiego wydawnictwa (nie wiem jakiego) i kiepskiej rozdzielczosci, jakby tak dokladnie poszukac moze by sie cos jeszcze znalazlo ale raczej nic z nowszych konstrukcji

Reply to
AlexY

Witam wszystkich w piątek 13.08.2004 Darek napisał: "Witam wszystkich Mam prośbę o informację, gdzie mogę znaleźć wydawnictwo, które wydaje lub wydało kiedykolwiek kartonowe modele samolotów pasażerskich - jeśli w ogóle ktoś wydawał takie modele. Szczególnie interesują mnie modele większych rozmiarów. Jeśli ktoś zna stronę internetową takiego wydawcy, to prosiłbym o jej wskazanie lub inne wskazówki gdzie mam szukać takich modeli. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Darek"

W starych numerach Małego Modelarza były zamieszczone plany nastepujących modeli:

MM 4/1972 - Samolot komunikacyjny Tu-144 MM 7/1978 - Samolot komunikacyjny Fokker F VII 6-3 MM 11/1978 - Samolot transportowy "Li-2" MM 1/1979 - Transkontynentalny samolot pasażerski PLL LOT IŁ-62

Pozdrawiam Krzysiek

Krzysztof Kamieński