Zlot w Pile

witam, warto przy takiej pogodzie jechać jutro do Piły ? (będą jakieś pokazy w deszczu ?)
o której godz. zaczyna się jutro impreza ?
pozdr. Darek SP2BZW

Deszczu już nie ma, trochę wieje.

Z tego co słyszałem już dzisiaj się zaczęła :-) TG

wiem że dzisiaj ale o której jutro towarzystwo startuje ?
pozdr. Darek SP2BZW
eeeeee a na niedziele mozna sie wybrac?? oplaca sie z wawy jechac??
bylbym na 9 w niedziele - dobra godzina??
POZDR
Darek

sądzę, że jeżeli będzie pogoda to tak... (zakończenie o g.15)
na mój post praktycznie nie było odpowiedzi (ale w końcu nie ma co się dziwić, zainteresowani byli w Pile) przyjechałem przed g.11 (na trasie padał deszcz) uczestnicy dopiero się zbierali a potem zaczął się show (pomimo paru minut drobnego deszczu) wzlatywały na niebo przeróżne małe i duże modele samoloty i helikoptery (a z samolotów te także naprawdę duże!!!!!) i nawet "cząstkowy" pokaz nowego "hot spot'a" (problem z niewyważonym silnikiem) nie zniweczył ogólnego wrażenia... WARTO BYŁO PRZEJECHAĆ 200 KM
pozdrawiam wszystkich uczestników i mam nadzieję zobaczyć inne pokazy, zloty, zawody...
Darek SP2BZW wraz z synem SQ2BZW