ZLOT W PILE TERMIN USTALONY

Witam.
Jak zawsze corocznie organizujemy w Pile zlot,ponieważ w zeszłych latach nie
sprzyjała nam pogoda postanowiliśmy zmienic termin na wcześniejszy to jest 13-
15 sierpnia, ci którzy odwiedzili żar to napewno dowiedzieli sie o zlocie od
binia który wraz z krzyskiem, naszym nowym modelarzem są w tym roku sercem
tego zlotu.
Juz wkrotce ruszy strona organizacyjno informacyjna z dokładnymi informacjami
co do zlotu a tym czasem proszę o cierpliwość
pozdr
Darek Mular (DJDIT)
Reply to
DJDIT
Witam!
DJDIT wrote:
Otototo! oto mi chodzilo :o))) Czekam cierpliwie :o)
Reply to
Arcimek
Taaaaaaaak program, karnety, darmowe ¿arcie, itp. A mo¿e By¶ tak sam co¶ zaproponowa³ chocia¿by pomoc przy organizacji ;-)
Reply to
Janusz S.`Jasmin
U¿ytkownik snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
A mo¿e taki program:
- od ¶witu do zmierzchu: lataæ,lataæ,lataæ,lataæ,lataæ, lataæ,lataæ,lataæ,lataæ,lataæ,lataæ,lataæ,lataæ,lataæ,lataæ, lataæ,lataæ,lataæ,lataæ,lataæ,lataæ,lataæ,lataæ,lataæ,lataæ, no i mo¿e trochê poje¼dziæ :o)
- od zmierzchu do switu: zimne pifko i kie³bacha z grila lub ognia
Reply to
Pysiak
No nie podniecaj sie tak chodziło mi tylko o której gdzie i takie tam szczegóły
Jeśli chodzi o pomoc to skontaktuję sie z Darkiem too może mi coś powie.
PrzemoSto
Reply to
przemyslawstojczyk
no to ju¿ co¶ ;-)